اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

برگزاری مانور پاسخ به زلزله ۶ ریشتری در خراشاد بیرجند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به منظور بررسی سطح آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان در هنگام حوادث و بلایا، مانور دور میزی زلزله در بیرجند برگزار شد.

برگزاری مانور پاسخ به زلزله ۶ ریشتری در خراشاد بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمود اکبری، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مانور دور میزی زلزله در بیرجند، اظهارداشت: این مانور با فرض وقوع زلزله شش ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در روستای خراشاد بیرجند برگزار شد.

وی بیان کرد: از شروع حادثه تا پایان خدمت‌رسانی به حادثه دیدگان فرضی در این مانور، عملکرد دستگاه‌های دخیل در امر مدیریت بحران مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

اکبری با بیان اینکه در چنین مواقعی ضمن فراخوان تیم خانه هلال مستقر در روستا بلافاصله تیم‌های ارزیاب از نزدیک‌ترین محل به کانون زلزله اعزام می‌شوند، افزود: همچنین اطلاع رسانی کامل، آماده باش و اعلام وضعیت قرمز به شعب معین و برگزاری جلسه مدیریت عملیات اضطراری در مرکز EOC و برقراری ارتباط و انجام هماهنگی لازم با  سازمان امداد و نجات و مجموعه فرمانداری و مدیریت بحران استان صورت می پذیرد. 

وی با بیان اینکه به منظور ارتقاء سطح آمادگی، مانور دور میزی زلزله در بیرجند برگزار شد، گفت: این مانور به صورت عملیاتی و میدانی  با حضور سایر دستگاه‌های کارگروه امداد و نجات با مدیریت فرمانداری شهرستان و مدیریت بحران استان به زودی برگزار خواهد شد. 

پایان پیام/۶۸۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول