اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

استعفای معاون عمرانی استاندار مازندران و معرفی سرپرست جدید

رضا علیخانی معاون عمرانی استاندار مازندران امروز استعفای خود را تقدیم وزیر کشور کرد و بعد از استعفای وی استاندار مازندران احمد توکلی فرماندار شهرستان نور را به عنوان جانشین وی معرفی کرد.

استعفای معاون عمرانی استاندار مازندران و معرفی سرپرست جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، از صبح امروز خبر استعفای رضا علیخانی  معاون عمرانی استاندار مازندران در فضای مجازی دست به دست شده است.

فعالان سیاسی و انتخاباتی مازندران خبر دادند که رضا علیخانی معاون عمرانی استاندار مازندران از چهره‌های غرب استان در نخستین روز زمان استعفای مدیران برای ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی، استعفای خود را به وزیر کشور تقدیم کرد و از ساختمان سفید خیابان انقلاب ساری خداحافظی کرد.

علیخانی هفته گذشته در دیدار مردمی در دفتر استانداری غرب مازندران در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که برنامه‌ای برای انتخابات ندارد اما استعفای امروز معاون عمرانی استاندار مازندران شائبه‌های زیادی را در اذهان عمومی ایجاد کرده است.

وی پس از استعفا از پست معاونت عمرانی استانداری، هنوز درباره کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام نظر رسمی نکرده است اما عصر امروز در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های استان شایعه شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را رد و دلیل استعفای خود را شخصی اعلام کرد.

علیخانی تاکید کرد که موضوع استعفای خود را با استاندار مازندران و وزیر کشور مطرح کرده و با اخذ موافقت این دو مسؤول از این سمت استعفا داده است.

باید ببینیم تا با شروع ثبت‌نام کاندیدا در انتخابات مجلس شورای اسلامی نامی از علیخانی برده می‌شود یا نه، هرچند طی روزهای گذشته تغییرات در بدنه دولت در مازندران شروع شده است.

بعد از این استعفا با حکم استاندار مازندران، احمد توکلی به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران منصوب شد. ‎

توکلی تاکنون فرماندار شهرستان نور بوده و سوابق دیگری چون مدیرکلی دفتر فنی استانداری و شهردار چند شهر استان را در سابقه دارد.

به گزارش فارس، طی روزهای گذشته حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از مسؤولیت خود استعفا و دلیل این کار را اعلام نکرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول