اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رویداد هفتگی «پنج‌شنبه بازی» برای کودکان قمی برگزار می‌شود

افتتاحیه رویداد هفتگی پنج‌شنبه‌بازی، همزمان با آغاز فصل تابستان امروز در مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم برگزار می‌شود.

رویداد هفتگی «پنج‌شنبه بازی» برای کودکان قمی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، افتتاحیه رویداد هفتگی «پنج‌شنبه‌بازی»، همزمان با آغاز فصل تابستان عصر امروز پنج‌شنبه ۱ تیرماه در مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری قم برگزار می‌شود. 

از این پس این رویداد که برای مخاطبان دختر و پسر در تمامی گروه‌های سنی کودک و نوجوان پیش‌بینی شده است عصر هر پنج‌شنبه در مجتمع پردیسان برگزار خواهد شد. 

بازی کودک و نوجوان و تهیه شرایط و ابزارهای بازی، یکی از روش‌های مهم در تربیت فرزند و رشد شخصیتی و اخلاقی به حساب می‌آیند، آموزش از طریق بازی یادگیری را تسهیل می‌کند و بازی‌ها علاوه‌ بر ایجاد نشاط و سرگرمی، زمینه‌ساز بروز خلاقیت در کودکان و نوجوانان هستند. 

قواعد، اصول و مقررات بازی کودک را آماده می کند تا اصول و مقررات زندگی اجتماعی را درک کند و مسائل انضباطی و اخلاقی را درست و به موقع به کار بندد. کودکان و نوجوانان بسیاری از اصول ارزشمند اخلاقی و اجتماعی مانند تعاون، همکاری، همدلی، مشارکت و مانند آن را به هنگام بازی می آموزند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با برنامه‌ریزی و اجرای بازی‌های متنوع فکری، رومیزی و حرکتی در رویداد هفتگی "پنجشنبه بازی" می‌کوشد تا به اهدافی چون  ایجاد نشاط و شادابی در کودکان و نوجوانان، تقویت کار گروهی و تعامل با گروه هم­سالان، تقویت تمرکز، تفکر و خلاقیت، تقویت قدرت تصمیم گیری و حل مساله، تقویت مهارت های جسمی - حرکتی، جایگزینی سرگرمی‌های خلاقانه و سازنده با بازی‌های موبایلی رایانه‌ای، تقویت‌های مهارت‌های چندگانه و در نهایت کشف استعداد در زمینه طراحی و اجرای بازی توسط نوجوانان دست یابد. 

پایان پیام/78034

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول