اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

پخش شبکه ولایت به زبان انگلیسی به زودی آغاز می‌شود

مدیر شبکه‌های جهانی ولایت گفت: شبکه‌ های ولایت در تراز حوزه‌های علمیه، الگویی نمونه برای تمام شبکه‌های معارفی در اندازه، جایگاه و اِشراف مرجعیت با پرهیز و دوری از هرگونه افراط و تفریط و در خدمت مکتب تشیع است.

پخش شبکه ولایت به زبان انگلیسی به زودی آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جعفر علوی مدیر شبکه جهانی ولایت در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید این شبکه که شب گذشته در قم برگزار شد، با بیان اینکه معارف ناب قرآن و اهل بیت(ع) از طریق امواج ماهواره و فضای مجازی گسترانیده می‌شود با اشاره به پخش شبکه به زبان‌های فارسی، عربی، هوسا و آذری افزود: به‌زودی پخش این شبکه به زبان انگلیسی نیز آغاز خواهد شد.

وی گفت: هیچ زبان و هیچ نقطه‌ای در جهان نیست که از طریق این شبکه به معارف ناب عطرآگین نشود.

مدیر شبکه های ولایت خاطرنشان کرد: با توجه به یک قطعه زمین جهت ساخت بنای نورانی ولایت تخصیص یافته، برای تثبیت و تحکیم این حوزه عظیم با افق‌های روشن قدم برمی‌داریم.

علوی با بیان اینکه تمام کشورهای عرب زبان تحت پوشش شبکه ولایت قرار دارند گفت: این شبکه از ۳۸ کشور در پنج قاره، مخاطب فارسی زبان فعال دارد.

وی افزود: نیمی از جمعیت آفریقا در ۱۲ کشور هوسا زبان مخاطبان این شبکه را تشکیل می‌دهند با راه‌اندازی زبان‌های سواحیلی گسترده مخاطب را افزایش می‌دهیم و به‌تدریج تمام آفریقا را پوشش خواهیم داد.

علوی شبکه‌ های ولایت را شبکه‌ای در تراز حوزه‌های علمیه، الگویی نمونه برای تمام شبکه‌های معارفی در اندازه، جایگاه و اِشراف مرجعیت با پرهیز و دوری از هرگونه افراط و تفریط همچنین در خدمت مکتب تشیع دانست و گفت: امروزه شبکه‌های ولایت در امر تبلیع دین بدون هیچ گونه بدیل و جایگزینی به ضرورتی حیاتی و غیرقابل انکار تبدیل شده‌اند، زیرا کشورهای دوردست و دورترین شهرها، بدون وجود عالم و خالی از هرگونه مسجد، حسینیه، منبر و روحانی برای تشنگان معارف هستند.

مدیر شبکه های ولایت بیان کرد: این شبکه با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت حوزه‌های علمیه و گنجینه عظیم جامعة ‌المصطفی‌العالمیه با کادری مجرّب از طلبه‌های رسانه‌ای، دانش آموخته حوزه و رسانه و سربازان ولایت در جبهه سنگین و پرآتش رسانه فعال می‌باشد.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول