اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رزمایش سپاه در بوموسی اثبات اقتدار ایران در دفاع از تمامیت ارضی خویش بود

نماینده مردم هرمزگان با تقدیر از نیروی دریایی سپاه در انجام رزمایش شهید دارا در بوموسی، این اقتدار را محصول تدابیر مستمر فرماندهی معظم کل قوا و روحیه ایمان فرزندان ملت ایران در سپاه خواند.

رزمایش سپاه در بوموسی اثبات اقتدار ایران در دفاع از تمامیت ارضی خویش بود

محمد آشوری نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با تقدیر از اقدام مقتدرانه نیروی دریایی سپاه در انجام رزمایش باشکوه در جزیره بوموسی، تأکید کرد: این جزیره بخشی از ایران یکپارچه است و دفاع همه جانبه از تمامیت ارضی کشورمان قابل مذاکره نخواهد بود.

وی با تصریح بر این که نیروهای مسلح کشورمان با شجاعتی مثال زدنی اکنون در اوج اقتدار قرار دارند و توان نظامی کشورمان سبب شده تا دشمنان نتوانند معادلات خود برای منطقه را به آسانی محقق کنند، گفت: این اقتدار محصول تدابیر مستمر فرماندهی معظم کل قوا برای ارتقای نیروهای مسلح کشورمان در ابعاد مختلف تجهیزاتی و تاکتیکی است.

آشوری به روحیه ایمان موجود در سپاه و ارتش نیز اشاره و انجام مأموریت های بزرگ را محصول توجه توأمان به مقوله ایمان در نیروهای مسلح دانست و تأکید کرد: از شهید نادر مهدوی تا شهیدان اسحاق دارا و رییسی و تا به امروز شهدایی همچون سالاری و تختی نژاد نشانه روشنی از ایمان و اراده استوار فرزندان این آب و خاک در دفاع از میهن اسلامی مان است.

این نماینده مردم هرمزگان همچنین گفت: خلیج فارس متعلق به کشورهای پیرامونی آن است اما جریان داشتن انتقال انرژی از این منطقه به سراسر جهان و نقش بی بدیل آن در زمینه انرژی و انتقال نفت سبب شده تا برخی کشورهای فرامنطقه ای با لشکرکشی به منطقه، ضمن دخالت در امور داخلی کشورها، سعی در بر هم زدن روابط میان ملت ها آنهم با توطئه آفرینی مستمر و دامن زدن به اختلافات داشته باشند و لذا مهم ترین مسأله در شرایط کنونی، هوشیاری ملت های منطقه در مواجهه با این توطئه سازی ها است تا دشمنان اسلام و قرآن که این روزها در کشورهایشان در حال قرآن سوزی هستند، دراین سوی دنیا نتوانند با ژست دفاع از کشورهای منطقه و کشورهای اسلامی، حضورشان را توجیه کنند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول