اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

علت تعلل در تکمیل یادمان شهید گمنام دانشکده داروسازی کرمانشاه چیست؟

معاون امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، از تلاش برای تکمیل یادمان شهید گمنام دانشکده داروسازی علوم پزشکی کرمانشاه تا ۱۶ آذرماه، روز دانشجو خبر داد.

علت تعلل در تکمیل یادمان شهید گمنام دانشکده داروسازی کرمانشاه چیست؟

محمدرضا غلامی، معاون امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه درباره بنا و سازه یادمان شهدای محیط این دانشگاه، اظهار کرد: دی‌ماه سال گذشته به دانشگاه میزبانی شهیدی گمنام را ابلاغ کرد، در این راستا طی یک هفته با کار شبانه‌روزی با صرف هزینه‌ای محوطه و مدفن مقدس این شهید بزرگوار را در محوطه دانشکده داروسازی علوم پزشکی کرمانشاه آماده کردیم.


وی افزود: بعد از تدفین این شهید، تهیه لوگوی یادمان شهید و طراحی این یادمان پیگیری شد که به دلیل نظرات صاحب‌نظران شورای فرهنگی دانشگاه در تعیین نوع مصالح، سازه و طراحی حدود سه‌چهار باری شکل سازه تغییر کرد تا اینکه قبل از عید امسال براساس سازهای و فنداسیون شکل گرفته، طرحی پیشنهاد و وارد مرحله اجرا و تأمین اعتبار شد.

 

معاون امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: کار ساخت یادمان از تیرماه شروع شد قرار بود تا پایان شهریورماه هم به پایان برسد که این بار هم به دلایل تغییر نظرات در طراحی یادمان، کیفیت مصالح مطرح شده، استادکار مخصوص و... ساخت سازه با ۲ ماه تأخیر مواجه شد.

 

وی تصریح کرد: الان پایه‌ها کامل  شده، سفارش آیه‌ها را دادیم که بعد از نصب، کار کف را نیز انجام خواهیم داد؛ برنامه داریم ۱۶ آذر روز دانشجو، یادمان افتتاح شود.

تاخیر در تکمیل یادمان شهید گمنام در دانشکده داروسازی کرمانشاه، وضعیت نابسمان و ناخوشایندی را برای مردم و بالأخص دانشجویان این دانشگاه ایجاد کرده، که امیدواریم با همت بیش‌ازپیش پروژه تکمیل این یادمان در 16 آذر به اتمام برسد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول