اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

13 آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال است

رئیس دانشگاه فنی حرفه ای هرمزگان گفت: 13 آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال و اعتلای هویت ایرانی- اسلامی خود در برابر زیاده خواهی قدرت های بیگانه است.

13 آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سیدرضا موسوی رئیس دانشگاه فنی حرفه ای هرمزگان امروز در راهپیمایی 13 آبان مرکز هرمزگان گفت: 13 آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال و اعتلای هویت ایرانی- اسلامی خود در برابر زیاده خواهی قدرت های بیگانه است.  
 
به گفته وی، حرکت تاریخی دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ در تقابل با رفتارهای استکباری آمریکایی ها، نشانی از تداوم استقلال طلبی ملت انقلابی ایران و مرحله جدیدی از نقش آفرینی قشر دانشجو در ترسیم نقاط عطف تاریخی این مرز و بوم است و دانشجویان و دانش آموزان متعهد و آگاه نیز در این روز بزرگ به تمامی جهانیان نشان دادند که به هیچ عنوان زیر سلطه استکبار و استبداد نخواهند رفت و در راه حفظ شان، کیان، استقلال و اعتلای ایران اسلامی جان خود را نثار می کنند.

 وی با گرامیداشت این روز بزرگ در برهه ای که هجمه های مختلفی از سوی استکبار وارد می شود، ضمن اینکه یادآور تجدید میثاق با تعهد، ایمان، خودباوری و وحدت و یکپارچگی یک ملت است، گفت: این روز فرصتی را برای تعمق ، تفکر و آگاه سازی نسل جوان و آینده ساز میهن اسلامی فراهم می آورد.

 دکتر سیدرضا موسوی، وظیفه و مسئولیت دانشگاه فنی حرفه ای در هرمزگان را به عنوان قشر فرهیخته و تاثیرگذار، بسیار مهم دانست و گفت: هدایت و راهبری صحیح دانش آموزان و دانشجویان مستعد و باهوش دانشگاه فنی در تمامی عرصه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و تربیتی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی علاوه بر اینکه موجب کسب موفقیت آنها در میادین ملی و بین المللی می شود، استقلال، آزادی و پیشرفت کشور را نیز به ارمغان خواهد آورد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول