اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

خسارت 90 میلیاردی سیلاب به جاده‌های گلستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از ورود خسارت 90 میلیاردی به جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان در سیلاب اخیر خبر داد و گفت: 150 دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین از ابتدای وقوع سیلاب تاکنون در حال فعالیت است.

خسارت 90 میلیاردی سیلاب به جاده‌های گلستان

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آخرین وضعیت راه‌های سیل‌زده استان گلستان، اظهار کرد: سیلاب اخیر خسارات جدی را به راه‌های استان زده است.

وی ادامه داد: ۹۰ میلیارد تومان خسارت این سیلاب به حوزه راه‌های استان گلستان بوده و تلاش‌های اولیه با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات شروع شد و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان تاکید کرد: همچنان در ورودی شهرستان گالیکش، پل ورودی که یکی از پل‌های مهم است، عملیات در حال انجام است، شرایط پل تثبیت شده و اقدامات ایمنی لازم در حال انجام است.

مصدقی گفت: روز گذشته در روز تعطیل نیز فعالیت لازم انجام شد و پل کاملا پاکسازی شده و اقدامات لازم به منظور رفع نگرانی تخریب پل نیز انجام شده و عملیات بتن‌ریزی انجام شد و پل کامل تثبیت شد.

وی اضافه کرد: در محور گنبدکاووس به کلاله که روز نخست چند ساعت مسدود بود کامل بازسازی شده و محور پاکسازی شده و تردد در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان تصریح کرد: در محور خوش‌ییلاق نیز چند مورد مشکلات سیلابی داشتیم که مشکل برطرف شده است.

مصدقی گفت: بامداد روز گذشته یک رانش در محور اولنگ رامیان داشتیم که اقدامات موثری در روز گذشته توسط همکاران ما انجام شد و تردد در مسیر برای روستائیان برقرار است.

وی اضافه کرد: تمامی راه‌های روستائی استان نیز پاکسازی شده و در پارک ملی گلستان نیز در محدوده استان خراسان شمالی شاهد تخریب مسیر و مسدودی راه هستیم که همکاران در خراسان شمالی در حال مرمت مسیر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان کرد: امروز مسوولان کشوری در منطقه گلستان و خراسان شمالی حضور خواهند یافت و بازدیدهای لازم را انجام خواهند داد.

مصدقی گفت: تمام تلاش ما بر این است با تامین اعتبارات لازم بتوانیم هرچه سریعتر شاهد بازگشایی کامل مسیر و مردمت محورهای مواصلاتی باشیم.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول