اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

طرح‌های برگزیده طراحان مد و لباس استان کرمان به تولید می‌رسند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در خصوص ایجاد یک سکوی عرضه و فروش دائمی مناسب برای تولید کنندگان مد و لباس ایرانی اسلامی در کرمان، گفت: سعی داریم طراحانی که طرح آنها در جشنواره‌های مد و لباس رتبه آورده، بتوانند آن طرح را وارد عرصه تولید کنند.

طرح‌های برگزیده طراحان مد و لباس استان کرمان به تولید می‌رسند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن روحی، در جلسه کارگروه مد و لباس استان همکاری تولیدکنندگان لباس کرمانی در ایجاد مکانی برای عرضه و فروش تولیدات لباس ایرانی اسلامی را مهم دانست و اظهار داشت: تلاش داریم مکانی مناسب و ارزان قیمت در اختیار تولیدکنندگان لباس ایرانی اسلامی قرار گیرد و در این راستا رایزنی‌هایی در حال انجام است که امیدواریم نهادهای مختلف نیز بُعد فرهنگی این رویداد را مد نظر داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه حمایت در مرحله اول از طراحان و تولیدکنندگان لباس استان کرمان انجام می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر تولیدکنندکان استان نمی‌توانند نیاز متقاضی را برطرف کنند لذا ما سعی داریم طراحانی که طرح آنها در جشنواره‌های مد و لباس رتبه آورده، بتوانند آن طرح را وارد عرصه تولید کنند و زمینه فروش آن نیز فراهم شود.
وی تاکید کرد: فروش لباس باید در مکان‌های امن و مناسبی انجام شود تا بانوان و اقشار مختلف به راحتی بتوانند خرید خود را انجام دهند به همین دلیل برای برپایی یک مکان دائمی برای فروش تولیدات مد و لباس استان، نمی‌توان از ظرفیت پارک‌ها و... استفاده کرد.

وی ادامه داد: همچنین نگاه ما برای واگذاری غرفه‌های فروش تنها براساس طراحی و تولید مد و لباس ایرانی اسلامی است و به این موضوع نگاه صرفاً حمایتی نخواهیم داشت.
روحی خاطرنشان کرد: نیاز مخاطب از نکات مهمی است که تولیدکنندگان استان باید مد نظر داشته باشند، همچنین در گام‌های بعد طراحان مد و لباس استان باید به موضوع فُرم‌های لباس مدارس نیز ورود کنند تا طرح‌های بهتر و باکیفیتی ارائه شود که متناسب با سلیقه دانش‌آموزان باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به کمک‌های مختلفی که دستگاه‌‌های استان می‌توانند در راه‌اندازی سکوی عرضه و فروش دائمی مناسب برای تولید کنندگان مد و لباس ایرانی اسلامی در کرمان ارائه دهند، گفت: کار نظارت بر عرضه تولیدات در این مکان برعهده انجمن طراحان مد و لباس استان است تا کارهای با کیفیت و با قیمت مناسب عرضه شود.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول