اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تشویق دانش‌آموزان به مسئله محوری موجب پیشرفت مستمر کشور می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی گفت: آموزش و پرورش می‌تواند با تشویق دانش‌آموزان به مسئله محوری، پیشرفت مستمر کشور را تثبیت کند.

تشویق دانش‌آموزان به مسئله محوری موجب پیشرفت مستمر کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ذوالفقاری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی در آئین زنگ پژوهش این استان اظهار داشت: هفته پژوهش بهانه‌ای برای یادآوری اهمیت تحقیق در جامعه است.

وی افزود: کشور ما در طول قرون و اعصار مولد فرهنگ و تمدن بوده و انقلاب اسلامی ایران تنها دگرگونیِ ساختار ها نبود بلکه انقلابی معرفتی برای به ظهور رساندن ماهیت اصلی ما بود.

ذوالفقاری تصریح کرد: علم و پژوهش دارای مختصاتی است که می‌تواند یک تمدن را شکل داده و موجب پیشتازی کشور در عرصه علوم شود.

 

وی تصریح کرد: سهم ما در میدان‌داریِ رتبه‌های پژوهشی و علمی بسیار بالا بوده و امروز صدای زنگ پژوهش کشور در سطح افکار عمومی به صدا درآمده و اهمیت آن در آموزش و پرورش گسترده‌تر، پررنگ‌تر و تاثیرگذارتر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی اذعان کرد: اندیشه‌ورزی و پژوهش و تمرین و ممارست در آموزش و پرورش، منتج به برداشت بهترین میوه‌های علمی خواهد شد؛ چرا که آموزش و پرورش می‌تواند پیشرفت مستمر کشور را با تشویق دانش آموزان به مسئله محوری، تثبیت کند.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول