اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

توصیه رژیم صهیونیستی به اتباعش برای لغو سفر به قزاقستان

شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی فهرستی منتشر کرد که در آن از اتباع خود خواسته در سفر به کشورهای آسیای مرکزی از جمله قزاقستان تجدید نظر کنند.

توصیه رژیم صهیونیستی به اتباعش برای لغو سفر به قزاقستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در آستانه، شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد با توجه به بالاگرفتن درگیری‌ها و افزایش قابل توجه یهودی ستیزی از شهروندان خود می‌خواهیم تا در انجام سفرهای خارجی تجدید نظر کنند.

این شورا مطالعه عمیقی از وضعیت همه کشورهای جهان انجام داده تا سطح هشدارهای سفر را با سطح تهدید فعلی همسو کند.

شورای امنیت ملی (NSC) اسرائیل اعلام کرد، به عنوان بخشی از این تلاش ها، تصمیم گرفته شده است که سطح هشدارهای سفر برای ده ها کشور در سراسر جهان تعدیل شود.

هشدار سفر برای بسیاری از کشورهای اروپای غربی (از جمله بریتانیا، فرانسه و آلمان)، آمریکای جنوبی (از جمله برزیل و آرژانتین)، و همچنین استرالیا و روسیه به رده 2 افزایش یافته است .

سطح هشدار سفر برای چندین کشور آفریقایی (از جمله آفریقای جنوبی و اریتره) و کشورهای آسیای مرکزی (از جمله ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان و ترکمنستان) به رده 3 افزایش یافته است - توصیه می شود تنها سفرهای ضروری انجام گیرد.

درا دامه آمده است: به شهروندانی که به خارج از کشور سفر می کنند توصیه می شود که مقصد خود را هوشمندانه انتخاب کنند، احتیاط های توصیه شده را در آنجا رعایت کنند و رفتار خود را با توجه به توصیه ها تعیین کنند.

اعلام احتیاط رژیم صهیونیستی به اتباع خود در سفر به کشورهای آسیای مرکزی از جمله قزاقستان در حالی است که در این کشورها یهودیان زیادی وجود دارند که از طرف مردم مسلمان مورد تعارض قرار نگرفته اند.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول