اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

جنایات امروز رژیم صهیونیستی نشان از عمق کینه تاریخی آنان از مسلمانان دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: جنایات امروز رژیم صهیونیستی نشان دهنده کینه‌های عمیق تاریخی آنان از مسلمانان است.

جنایات امروز رژیم صهیونیستی نشان از عمق کینه تاریخی آنان از مسلمانان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، نشست «شناخت قرآنی و تاریخی یهود» در حوزه علمیه شهرستان میاندوآب با حضور مدیر‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، اظهار داشت: حدود سی ویژگی منفی از بنی اسرائیل در قرآن کریم نمایانگر چهره پلید قومی است که هفتاد سال است جلوی چشم جهانیان دست به غصب و کودک کشی می‌زند. 

وی افزود: تاریخ یهود مشحون از جنایات مختلف است که در دوره معاصر با تشکیل صهیونیسم آنرا تکمیل کرده‌اند.

امامی تصریح کرد: صهیونیسم برپایه آموزه‌های تحریف شده تلمود شکل گرفت که آشکارا خاخام‌های یهودی در طول چند قرن از تورات موسی علیه‌السلام ارائه داده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از انگیزه‌های قیام امام خمینی (ره) علیه رژیم پهلوی همراهی شاه با اسرائیل بود، امام (ره) در این باره می‌فرمایند: «شاه همچنان نفت مسلمین را غصب کرده و به اسرائیل می داد و این امر، خود از عوامل مخالفت من با شاه بوده است» .

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: «لرد آلن بی» انگلیسی بعد از جنگ جهانی وقتی وارد بیت المقدس شد گفت امروز جنگ‌های صلیبی به پایان رسید، یا وقتی صهیونیست‌ها «صبرا و شتیلا» را به خاک و خون کشیدند، «موشه دایان» گفت انتقام خیبر را گرفتیم، اتفاقاتی از این دست، نشان دهنده کینه‌های عمیق تاریخی انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها از مسلمانان است که امروز هم به شکل‌های مختلف جنایت و وحشیگری خود را نشان می‌دهد. 

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول