اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

دستگیری شکارچی متخلف در شمیرانات

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات از دستگیری شکارچی غیر مجاز در گشت و پایش محیط بانان منطقه حفاظت شده البرز مرکزی خبر داد.

دستگیری شکارچی متخلف در شمیرانات

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، امامعلی یگان‌زاده سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات گفت: مامورین یگان اجرایی این اداره روز گذشته در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر شنیدن صدای گلوله، در ارتفاعات منطقه حفاظت شده البرز مرکزی، بلافاصله به محل اعزام و در بررسی محل یک لاشه کل وحشی را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم کمین نا محسوس محیط‌بانان شکارچی غیرمجاز از محل متواری شد، افزود: پس از ردگیری خودروی شکارچی و اخذ دستور قضائی برای تفتیش خودرو و ورود به منزل شکارچی، ماموران اجرایی به همراه نیروهای انتظامی فشم در بازرسی انجام شده، ۳ قبضه اسلحه به همراه خشاب و فشنگ، یک عدد دوربین چشمی و مقادیر قابل توجهی گوشت کل وحشی کشف و ضبط کردند.

یگان‌زاده اظهار داشت: متخلف پس از پرداخت ضرر و زیان وارده به محیط زیست ناشی از شکار غیر مجاز کل وحشی و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول