اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار خراسان‌جنوبی از دیدار معاون رئیس جمهور دست پر برگشت

استاندار خراسان‌جنوبی از دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دست پر برگشت.

استاندار خراسان‌جنوبی از دیدار معاون رئیس جمهور دست پر برگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز  به منظور پیگیری اعتبارات مورد نیاز پروژه های نیمه تمام استان با داوود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار کرد.

استاندار خراسان جنوبی در این دیدار به نشست رئیس جمهور درخصوص پروژه های ریلی کشور اشاره کرد و گفت: دکتر رئیسی در این دیدار به موضوع تسریع در روند اجرای پروژه راه آهن خراسان جنوبی به عنوان بخشی از راه آهن زاهدان - بیرجند - مشهد تأکید کردند.

وی تصریح کرد: این دیدار بنا به تأکید رئیس جمهور و پیگیری منابع اعتباری راه آهن و دیگر پروژه های نیمه تمام خراسان جنوبی که این قابلیت را دارند که تا پایان سال به بهره برداری برسند، انجام شده است.

استاندار خراسان جنوبی ۱۲ کیلومتر باقی مانده از پروژه دوبانده سازی محور قاین-بیرجند را از مهمترین پروژه های عمرانی استان نام برد و گفت: با توجه به مطالبات مردم، تأکید رئیس جمهور بر شتاب دادن به روند اجرای این پروژه و اتمام طرح دوبانده سازی محور قاین- بیرجند تا پایان سال جاری است.

قناعت ادامه داد: تخصیص اعتبار، تکمیل و بهره برداری از این پروژه از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی نیز است.

وی با اشاره به پهنه وسیع خراسان جنوبی و قرار گرفتن این استان در مسیر کریدورهای اصلی کشور که حجم ترددها در محورهای مواصلاتی را به همراه داشته ادامه داد: دوبانده سازی محورهای مواصلاتی از برنامه های اولویت دار ما در خراسان جنوبی است.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: تکمیل و بهره برداری بخش باقی مانده از پروژه دوبانده سازی محور نهبندان-سربیشه به طول ۲۰ کیلومتر ، محور سربیشه- درح به طول ۱۵  کیلومتر و محور طبس- یزد به طول ۱۵  کیلومتر از پروژه هایی است که باید هر چه سریع تر نسبت به تخصیص اعتبار مورد نیاز آنها اقدام شود.

قناعت به سفر دوم رئیس جمهور به خراسان جنوبی در آذرماه سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: تخصیص اعتبارات مربوط به مصوبات این سفر به منظور سرعت دادن به روند تحقق آنها از مطالبات ما در خراسان جنوبی است و همت سازمان برنامه و بودجه را می طلبد.

وی در پایان از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای سفر به خراسان جنوبی و بازدید از پروژه های نیمه تمام و بررسی آخرین وضعیت طرح های عمرانی و اقتصادی  دعوت کرد.

بنابراین گزارش، پذیرش دعوت استاندار و احتمال سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه طی دو هفته آینده به  خراسان جنوبی و تخصیص اعتبارات مطالبه شده، از نتایج این دیدار پربار بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول