اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

خوش‌خدمتی منافقین برای آمریکا

محمدمهدی چیذری، جانباز ترور گفت: منافقین تلاش می‌کنند به کشورهای استعماری مانند آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی خوش‌خدمتی کنند و دست زدن به جنایت‌هایی مانند حادثه‌ای که سبب جراحت من شد، از جمله این خوش‌خدمتی‌های آن‌ها است.

خوش‌خدمتی منافقین برای آمریکا

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس، محمد مهدی چیذری، جانباز ترور، گفت: من در ساعت ۱۳:۳۰ روز ۲۳ اسفند ۱۳۷۸ در پی حمله خمپاره‌ای عوامل گروهک تروریستی منافقین به مجتمع مسکونی نور واقع در خیابان نیایش تهران به شدت مجروح شدم.

چیذری با اشاره به اینکه در زمان انفجار از طرف یکی از سازمان‌های تابعه شهرداری به‌عنوان مهندس ناظر بودم، اظهار کرد: اصابت ترکش ۵ خمپاره‌ پرتاب شده باعث شد من پای چپ خود را از بالای زانو از دست بدهم و پای چپم نیز دچار جراحت جدی شود؛ ضمن این که ۷۵ ترکش این خمپاره‌ها به نقاط مختلف بدنم سبب جراحت من شد.

این جانباز ترور با بیان اینکه منافقین در جهت اثبات مزدوری خود و برهم زدن آرامش نظام جمهوری اسلامی ایران از هر فرصت و روزنه‌ای برای خیانت و جنایت استفاده می‌کنند، عنوان کرد: آن‌ها تلاش می‌کنند به کشورهای استعماری مانند آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی خوش‌خدمتی کنند و دست زدن به جنایت‌هایی مانند حادثه‌ای که سبب جراحت من شد، از جمله این خوش‌خدمتی‌های آن‌ها است.

چیذری، تاکید کرد: منافقین از کشتن و مجروح کردن افراد بی‌گناه در کوچه و خیابان ابایی نداشتند و حتی به آن افتخار نیز می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه من از همان ابتدای کار منتظر اجرای عدالت بودم، اضافه کرد: برگزاری این دادگاه سبب خوشحالی مردم ایران به‌ویژه قربانیان ترور و خانواده‌های آن‌هاست.

چیذری با بیان اینکه امیدواریم رسیدگی به اتهام‌های اعضای منافقین به‌ویژه سران این گروهک هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد و خسارت‌های مادی و معنوی وارد شده به قربانیان ترور و خانواده‌هایشان به بهترین شکل ممکن جبران شود، اظهار کرد: به این موضوع بسیار امیدواریم؛ ان‌شاءالله با مشخص شدن نتیجه دادگاه سران گروهک تروریستی منافقین به سزای اعمالشان برسند.

به گزارش قوه قضائیه، این جانباز ترور در پایان گفت که از هیچ‌گونه همکاری درباره محاکمه منافقین دریغ نمی‌کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول