اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بیانیه سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه در محکومیت اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان

غلامعلی یاربیگی سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان محکوم کرد.

بیانیه  سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه در محکومیت اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در پی اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان، غلامعلی یاربیگی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، شهادت جمعی از هم‌وطنان و دلدادگان شهیدالقدس را تسلیت گفت.

 بیانیه‌ به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُوَما بَدَّلوا تَبدیلًا» (احزاب ۲۳)

اقدام تروریستی بمب‌گذاری در مسیر گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هم‌وطنانمان شد موجب تألم و تأثر شدید گردید.

این جنایت سبعانه و بزدلانه نشانه‌ی آشکاری از کینه و دشمنی خباثت‌آلود مزدوران استکبار با ملت شریف ایران و مکتب شهید سلیمانی است.

این‌گونه جنایات که از چنگال کرکسان و سرپنجه خونین مزدوران خبیث و حقیر استکبار واقع‌شده است، خللی در عزم راسخ ملت شهیدپرور ایران در پیمودن راه حق ایجاد نمی‌کند و نتیجه‌ای جز افزایش نفرت از آمریکا، رژیم صهیونیستی در قلوب ملت ایران ندارد.

لذا سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه ضمن محکومیت شدید این حادثه تروریستی، این ضایعه را به محضر امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله)، خانواده معظم شهدا، ملت شهیدپرور ایران اسلامی و خانواده معزز آن عزیزان تسلیت عرض و از خداوند منان برای آن شهدا طلب رضوان الهی و برای  خانواده‌هایشان طلب صبر جمیل و اجر جزیل و برای مجروحین حادثه شفای کامل دارد.

پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول