اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ایجاد بزرگترین واحد توسعه و تحقیق در شرکت دانش‌‌بنیان فرادانه

مدیرعامل کارخانه تولید خوراک آبزیان فرادانه گفت: این شرکت در بین کارخانه‌های تولید خوراک آبزیان، بیشترین فارغ‌التحصیلان را جذب کرده و بزرگترین واحد تحقیق و توسعه را برای فرادانه ایجاد کرده است.

ایجاد بزرگترین واحد توسعه و تحقیق در شرکت دانش‌‌بنیان فرادانه

محمدرضا حیدری مدیرعامل کارخانه تولید خوراک آبزیان فرادانه در حاشیه دومین نمایشگاه تخصصی صنایع شیلاتی بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: پرورش میگو در سطح کشور با غذای وارداتی شروع شد و تا چند سال نیز ادامه داشت، اما در ادامه یک شرکت تولیدکننده غذای مرغ با اصلاح محصول خود به بخش تولید خوراک آبزیان ورود کرد و این اولین شرکت در حوزه خوراک آبزیان بود. 

وی با اشاره به ثمره حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت شیلات، افزود: بعد از چند سال شرکت‌های تخصصی آبزیان وارد کار شدند و بعد از چهار سال فرادانه به عنوان تولیدکننده خوراک میگو به‌صورت دانش‌بنیان، فارغ‌التحصیلان متخصص را دور هم جمع کرد به‌گونه‌ای که اکنون، فرادانه در بین کارخانه‌های تولید خوراک آبزیان، بیشترین فارغ‌التحصیلان را جذب کرده است و بزرگترین واحد تحقیق و توسعه را برای فرادانه ایجاد کرده است. 

این مقام مسوول با بیان اینکه فرادانه باتوجه به رویکرد تخصص محور خود از هیأت علمی دانشگاه‌ها استفاده می‌کند، اعلام کرد: در ادامه روند پیشرفت‌‌های این شرکت، فرادانه با شناسایی بازار، توسعه پیدا کرد و اکنون بالاترین ظرفیت تولید خوراک دریایی در ایران و و خاورمیانه را دارد. 

حیدری با بیان اینکه فرادانه خوراک قزل‌آلا و کپور به آسیای میانه صادر می‌کند، گفت: در مجموع دو تولیدکننده عمده خوراک آبزیان در خاورمیانه وجود دارد که یکی از آن‌ها ایران و دیگری عربستان است. 

مدیرعامل کارخانه تولید خوراک آبزیان فرادانه عنوان کرد: در صنعت پرورش آبزیان بزرگترین مشکل بازاریابی پایانی است و از سوی دیگر ۶۰ درصد سرمایه صنعت شیلات در بخش خوراک مزارع است. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول