اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اهدای ۸۰۰ میلیون ریال کتاب به کتابخانه شهر دشتک

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: یک خیر فرهنگی اهل دشتک در شهرستان اردل ۳۷۵ عنوان کتاب به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال را به کتابخانه عمومی پژمان بختیاری این شهر اهدا کرد.

اهدای ۸۰۰ میلیون ریال کتاب به کتابخانه شهر دشتک

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد فرهادی گفت: یک خیر فرهنگی اهل دشتک در شهرستان اردل ۳۷۵ عنوان کتاب به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال با موضوع کتاب‌های کمک درسی از ابتدایی تا کنکور را به کتابخانه عمومی پژمان بختیاری این شهر اهدا کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این خیر با هدف کمک کردن به کسانی که قدرت خرید کتاب‌های کمک درسی ندارند این اقدام را انجام داده است.

وی افزود: همچنین هر زمانی که کتاب در کتابخانه دشتک نیاز باشد، مسؤول مربوطه به این خیر فرهنگی اطلاع می‌دهد و ایشان سریعا اقدام به تهیه کتاب می‌کند همچنین از لحاظ مالی هم به نویسنده‌های بومی برای نشر کتاب‌هایشان کمک می‌کند.

احمدی اضافه کرد: این فرد خیر تا کنون کتاب‌های زیادی را به تنها کتابخانه عمومی زادگاهش دشتک اهدا کرده و امسال هم منابع کمک درسی این کتابخانه غنی و به‌ روزرسانی شده است.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول