اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

اداره برق مانه‌وسملقان ۸۳ پروژه عمرانی اجرا کرده است

مدیریت توزیع برق شهرستان مانه‌وسملقان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۸۶ میلیارد ریال تامین اعتبار و اجرا شده است.

اداره برق مانه‌وسملقان ۸۳ پروژه عمرانی اجرا کرده است

مرتضی رحیمی، مدیریت اداره برق شهرستان مانه‌وسملقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۸۶ میلیارد ریال تامین اعتبار و اجرا شده است. 

وی گفت: در راستای خدمات‌رسانی به موقع به متقاضیان جدید روستایی، احداث شبکه به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر در نقاط مختلف روستایی شهرستان انجام شده است.

مدیریت توزیع برق شهرستان مانه‌وسملقان افزود: روستاهای دشتک علیا، زو علیا، استاد و حسن مست نیز در همین راستا تامین برق و اجرا شده است.

رحیمی ادامه داد: با اجرای طرح بهارستان در جهت کمک به دهیاری‌ها و جلوگیری از حوادث برای روستاییان، نسبت به پاکسازی کامل تیرهای در معابر که به دلیل بازگشایی‌ها در معبر باقی مانده بودند، انجام شده که از جمله می‌توان روستاهای دشتک علیا، شش خانه، نجف، انصار، کیکانلو، بیار، مهانک و کوشکی ترکمن را نام برد و روستاهای کاستان و اسلام آباد نیز در دست اقدام می‌باشند.

وی کل حجم شبکه انجام شده در این راستا را ۸ هزار و ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و یک‌هزار و ۸۰۰ متر شبکه فشار متوسط‌ و ۸ عدد ترانس اصلاح و بهینه‌سازی عنوان کرد.

مدیریت توزیع برق شهرستان مانه‌وسملقان خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه‌های روشنایی معابر تعداد ۲۰۰ دستگاه چراغ در نقاط مختلف روستایی و ۱۵۰ دستگاه چراغ ال ای دی در نقاط مختلف شهری جهت ارتقاء وضعیت روشنایی معابر و رفاه شهروندان نصب گردیده است.

رحیمی گفت: پروژه‌های تقویت ترانس جهت گذر موفق از پیک سال ۱۴۰۲ و ارایه ولتاژ در محدوه استاندارد نیز در روستاهای کیکانلو، عشق آباد، درکش، کوشکی، کوشکی ترکمن، قزلر محله عشایری گنجی و جابه‌جایی یک دستگاه اتوبوس در مسیر روستاهای مجتمع امند اجرا گردیده است. 

پایان پیام/ک 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول