اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

حضور مردم نقطه قوت انقلاب اسلامی است

امام‌جمعه شیروان گفت: حضور و همراهی مردم ولایی و مومن، نقطه قوت و پیروزی انقلاب اسلامی است.

حضور مردم نقطه قوت انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین تکمیلی، امام‌جمعه شیروان در آیین عبادی سیاسی نماز‌جمعه این هفته این شهرستان، اظهار کرد: حضور و همراهی مردم ولایی و مومن در طول تاریخ چهل و چند ساله انقلاب اسلامی موجب نصرت، قوت و پیروزی آن شده است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم ولایی در پای صندوق‌های رای گفت: دشمن متوجه نقطه قوت انقلاب شده و سعی دارد با دروغ، نیرنگ، فریب دادن جوانان و تهمت فساد به مسوولین پاکدست حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نماید.

امام‌جمعه شیروان افزود: دشمن سخت در اشتباه است زیرا مردم ما جانانه پای انقلاب ایستاده‌اند و در این راه شهید، جانباز و آزاده‌های زیادی تقدیم انقلاب کرده‌اند و همچنان با قوت و قدرت حاضر خواهند شد.

حجت‌الاسلام تکمیلی خاطرنشان کرد: حضور مردم باید با آگاهی، بصیرت و انتخاب هوشمندانه و آگاهانه باشد، زیرا مجلس شورای اسلامی، به مثابه ریل گذار انقلاب است و بایستی با وجود افراد متخصص و متعهد شکل گیرد.

امام‌جمعه شیروان تاکید کرد: افرادی را برگزینیم که اهل فساد، رشوه، توصیه پذیری، معامله گری، اسراف و بریز و بپاش نباشد و متعهد به قانون و متدین به اسلام و انقلاب باشند.

حجت‌الاسلام تکمیلی با اشاره به ایستادگی ملت فلسطین تصریح کرد: با وجود جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت دول مستکبر، مردم مقاوم فلسطین روزبروز قوت بیشتری پیدا کرده و اسرائیل و همدستانش را مجبور به عقب نشینی می‌کنند.

در انتها امام‌جمعه شیروان بیان کرد: مردم صبور یمن با حمایت از غزه موجب مستاصل شدن اسرائیل و امریکا شدند و یقین داریم این ایمان و صلابت منجر به پیروزی مردم فلسطین و نابودی رژیم منحوس صهیونیستی خواهد شد.

پایان پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول