اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جذب ۳۹ نفر از استعدادهای برتر در دستگاه‌های اجرایی زنجان

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان از جذب ۳۹ نفر از استعدادهای برتر در ۵ دستگاه‌ اجرایی این استان خبر داد.

جذب ۳۹ نفر از استعدادهای برتر در دستگاه‌های اجرایی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیف الله رسولی، رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان بعدازظهر امروز در نشست خبری از سومین فراخوان جذب استعدادهای برتر در دستگاه‌های اجرای استان خبر داد و اظهار داشت: در کل کشور ۲ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی از طرف سازمان‌های مختلف ایجاد شده است که سهم استان زنجان از این تعداد، جذب ۳۹ نفر از استعدادهای برتر در دستگاه‌های اجرایی است.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان  با بیان اینکه ۵ دستگاه اجرایی در استان متقاضی جذب استعدادهای برتر هستند، تصریح کرد: اداره کل ثبت‌اسناد و املاک دو نفر، فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۶ نفر، آموزش‌وپرورش ۱۸ نفر، دانشگاه زنجان دو نفر و یک نفر هم اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات متقاضی جذب استعدادهای برتر هستند.

وی با بیان اینکه در دفترچه مربوط شرایط و نوع رشته‌های درج شده است، گفت: در دو دوره گذشته قرار بر این بود که ۳۰ نفر از استعدادهای برتر در دستگاه‌های اجرایی استان جذب شوند که در تابستان سال‌جاری ۱۵ نفر از این تعداد تعیین و تکلیف شدند و روند جذب مابقی هم در حال انجام است.

رسولی با بیان اینکه هر کسی که متقاضی است می‌تواند با مراجعه به سایت dana.bmn.ir اطلاعات خواسته شده را تکمیل کند، افزود: این فراخوان از ۳۰ دی‌ماه سال‌جاری آغاز و تا ۱۵ بهمن‌ها مهلت ثبت‌ اطلاعات در سامانه دانا ادامه دارد.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با بیان اینکه متقاضیان علاوه‌بر ثبت اطلاعات شخصی، فعالیت‌های آموزشی پژوهشی، فناورانه، مهارتی، فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و... را هم باید در سامانه بارگذاری کنند چرا که دارای امتیاز است، افزود: اگر فردی در فعالیت‌های ذکر شده کسب امتیاز کند به طوری که فارغ‌التحصیلان کارشناسی  ۳۵ امتیاز، مقطع کارشناسی ارشد ۴۰ و دکتری تخصصی ۵۰ امتیاز را کسب کنند بنیاد این افراد را به عنوان استعداد برتر قبول دارد که در این صورت درخواست وی ثبت و کارشناس بنیاد استان اقدام به صحت سنجی مدارک می‌کند.

وی با بیان اینکه  اگر کسی نتواند امتیاز خواسته شده را کسب کند  باید فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و... خود را ارتقا داده و می‌تواند در فراخوان‌های بعدی شرکت کند، ادامه داد: یک هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی هم در فراخوان بعدی اعلام خواهد شد.

رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان با بیان اینکه یک فراخوان دیگر هم برای استعدادهای برتر برای جذب در بخش خصوصی اعلام خواهد شد، گفت: برای سال آینده هم بنیاد ملی نخبگان درصدد است برای ۵ هزار نفر از استعداد‌های برتر را در دستگاه‌های اجرایی جذب کند.

وی گفت: از دستگاه‌های اجرای استان خواهشمندم در فراخوان‌های بعدی سهم استان را زیاد کنند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول