اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ارائه خلاقیت های دانش آموزان هرمزگان در نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در این نمایشگاه بر روی تولیدات، محصولات و کارکردهای مدارس در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تکیه شده است.

ارائه خلاقیت های دانش آموزان هرمزگان در نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان امروز در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه خلاقیت و دستاوردهای دانش آموزی دولت سیزدهم در اداره کل آموزش و پرورش، اظهار داشت: در آستانه یوم الله دهه فجر و سفر رئیس جمهور به استان نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش در دولت سیزدهم در بخش های مختلف از جمله نوسازی مدارس و بخش دانش آموزی و معاونت ها را ایجاد کردیم. 

وی افزود: در این نمایشگاه بر  روی خود  تولیدات ، محصولات و کارکردهای مدارس در راستای سند بنیادین تحول آموزش و پرورش تکیه شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: از دیگر غرفه ها را به هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش اختصاص یافته است که تولیدات هنرجویان که کار  فروش نیز  را انجام می دهند. 

قویدل در ادامه گفت : در کنار این نمایشگاه پویش مهر یا پویش پیشرفت را داریم که خود دانش آموزان پیشرفت های کشور را در قالب اردوی راهیان پیشرفت همراه با تولیدات فرهنگی و هنری به نمایش می گذارند. 

وی خاطرنشان کرد: در زمینه کارهای تحولی نیز یکی از مدارس میناب که رتبه برتر کشوری را در کارنامه خود دارد که با هدف کارکردهای آموزشی و تربیتی است بهره برده شده است. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول