اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

العامری: السودانی هر چه سریع‌تر حضور نیروهای خارجی را پایان دهد

رئیس ائتلاف «نبنی» در عراق ضمن محکومیت شدید حمله آمریکا به خاک این کشور، از محمد شیاع السودانی خواست که هر چه سریع‌تر به حضور نیروهای بیگانه در خاک عراق پایان دهد.

العامری: السودانی هر چه سریع‌تر حضور نیروهای خارجی را پایان دهد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «هادی العامری» رئیس ائتلاف «نبنی» در عراق، بعدازظهر امروز (شنبه)، به حمله بامدادی آمریکا به خاک عراق و سوریه واکنش نشان داد.

جنگنده‌های آمریکایی در واپسین ساعات شامگاه جمعه ۸۵ موضع را در خاک عراق و سوریه در واکنش به کشته شدن ۳ نظامی این کشور طی روزهای اخیر هدف حمله قرار دادند. این حمله پس از آن انجام شد که آمریکا گروه‌های مقاومت عراق را مسئول کشته شدن نظامیان خود دانست.

هادی العامری این حمله را «تجاوز ظالمانه آمریکا» خواند و آن را به شدت محکوم کرد و گفت: «آنچه شب گذشته آمریکا با حمله به مقرهای امنیتی مرتکب شد؛ مقرهایی که مأموریتشان مشخص و وظیفه‌ اصلی‌شان پاسداری از عراق و مرزهای کشور در برابر تروریسم بود، بی‌شک نشان می‌دهد از شیوه تجاوز آمریکا در همه میادین امکان‌پذیر است و استاندارد معلومی ندارد».

العامری در ادامه از «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق خواست که در راستای صیانت از حاکمیت ملی و حفظ سلامت نیروهای امنیتی و زندگی شهروندان عراقی تلاش‌های پیوسته و جدی خود را برای پایان دادن هر چه سریع‌تر به «شر و بلایی» که حضور نظامیان خارجی در عراق مسبب آن هستند، ادامه دهد.

او در پایان از خداوند متعال برای شهدا رحمت و برای شهروندان عراقی که در حملات دیشب مجروح شدند، شفای عاجل مسألت کرد.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول