اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۲۸ پروژه عمرانی و اقتصادی آرادان هم‌زمان با دهه فجر افتتاح شد

۲۱ پروژه عمرانی و هفت پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ‌بر ۳۷۸ میلیارد و ۱۵۱ میلیون تومان هم‌زمان با دهه فجر در شهرستان آرادان به بهره‌برداری رسید.

۲۸ پروژه عمرانی و اقتصادی آرادان هم‌زمان با دهه فجر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آرادان، ۲۱ پروژه عمرانی و هفت پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ‌بر ۳۷۸ میلیارد و ۱۵۱ میلیون تومان ظهر امروز هم‌زمان با دهه فجر و با حضور استاندار سمنان در شهرستان آرادان به بهره‌برداری رسید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جلیل شریفی‌نیا، امام جمعه آرادان در آیین افتتاح هم‌ز‌مان این پروژه‌ها اظهار کرد: استاندار سمنان، مدیری دلسوز و مردمی است که در طول این ۳۰ ماه خدمت خود در استان به بیش از ۴۰۰ روستای استان سفر کرد و با مردم، دیدار چهره به چهره داشت که این اقدام در جهت رفع مشکلات آنها انجام شد و بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر است.

وی بیان کرد: دولت مردمی سیزدهم اقدامات و کارهای زیربنایی بسیار خوبی انجام داده که لازم است بنا بر تأکید مقام معظم رهبری این اقدامات بین مردم تبیین شود و ما نیز وظیفه داریم این عملکردها را به گوش مردم برسانیم.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه استان سمنان در بسیاری از شاخص‌ها دارای رتبه برتر است، گفت: دشمن در پی اقدامات تخریبی برای ایجاد ناامیدی و یأس در جامعه و به‌ویژه در جوانان است که باید مانند گذشته با انجام اقدامات تبیینی و همچنین فرهنگی این اقدامات خنثی شود.

زکریا رضوانی، سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان نیز در این آیین اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان آرادان به دستان پرتلاش استاندار سمنان و سایر مسؤولان و به برکت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: استاندار سمنان با همه وجود و با تلاش شبانه‌روزی برای رشد و تعالی این استان می‌کوشد و در پی خدمت به مردم است و ما نیز تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم شهرستان آرادان انجام خواهیم داد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان خاطرنشان کرد: امروز بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی خدمت به مردم است.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول