اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

استکبارگران در پی سیاه‌نمایی هستند

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه فرهنگی دوکوهه با بیان اینکه دشمنان غربی و استکباری با هزینه هنگفت در پی سیاه‌نمایی در کشورمان هستند و دروغ‌های بزرگ را مطرح می کنند، گفت: آنها معتقدند مردم ایران سواد رسانه‌ای ندارند و هر چه دروغ بزرگتر باشد مردم باورشان بیشتر می‌شود.

استکبارگران در پی سیاه‌نمایی  هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری امشب در نشست روشنگری جهاد تبیین بسیج جامعه پزشکی و سلامت سپاه این شهرستان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی هجمه‌ها و نقشه های دشمنان علیه ایران بیشتر از گذشته شده و هر روز انواع هجمه و توطئه دشمنان را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه دشمنان غربی و استکباری با هزینه هنگفت در پی سیاه‌نمایی در کشورمان هستند و دروغ‌های بزرگ را مطرح می کنند، افزود: آنها معتقدند مردم ایران سواد رسانه‌ای ندارند و هر چه دروغ بزرگتر باشد مردم باورشان بیشتر می‌شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه فرهنگی دوکوهه سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمنان در شبکه‌های مختلف مجازی، حقیقی، نظامی و فرهنگی جنگ ترکیبی را با حمایت دنیای غرب، رژیم صهیونیستی و برخی دولت‌های عربی به راه انداختند بنابراین ما باید خیلی متوجه باشیم.

تسخیری با گرامیداشت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: امام راحل فرد بسیار زیرک و دقیق بود که با اتکا به خداوند و حمایت مردم توانست رژیم منحوس ۲ هزار و ۵۰۰ ساله پهلوی و شاهنشاهی را به نابودی ببرد.

این استاد حوزه علمیه و دانشگاه با اشاره به اینکه رفتار امام امت در برخورد با مسائل و مشکلات بسیار عجیب و قابل درس‌آموزی است، ادامه داد: انقلاب مان کاملا مردمی است و علاوه بر شکست رژیم طاغوت، شکست بزرگ اطلاعاتی بر پیکره استکبار در این پیروزی وارد شد در حالی که در کشورمان هم نیروهای آمریکایی اخبار اطلاعاتی می دادند، هم مراکز جاسوسی آمریکایی، انگلیسی، سفارتخانه‌ها و دستگاه‌های امنیتی طاغوتی آن روز اطلاعاتی عمل می کردند ولی با شکست اطلاعاتی بزرگ اوضاع از دست شان خارج شد.

وی یادآور شد: بعد از استقرار انقلاب امام ساکت ننشست و بلافاصله پس از ورود به ایران اسلامی، تغییر دولت شاهنشاهی، استقرار دولت موقت و آماده‌سازی مردم برای تعیین سرنوشت خودشان در مورد اینکه چه نوع دولت داشته باشند، جمهوری آنها از چه جنس باشد را در دستور کار قرار داد تا مردم جمهوریت اسلامی را بخواهند.

تسخیری با اشاره به اینکه امام راحل همان روزهای پیروزی انقلاب فرمودند که این انقلاب را می‌خواهیم به دنیا صادر کنیم و انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز یک حکومت جهانی است، بیان کرد: امام راحل با این هدف‌گذاری‌ها دست به تأسیس حکومت اسلامی زد، البته امام امت کاری کرد که یک مبدأ برای یک حرکت عظیم شکل بگیرد که آن جمهوری اسلامی است.

وی با اعلام اینکه این تفکر و این اندیشه باید در دنیا برای یک حکومت جهانی منتشر شود البته این دیدگاه و شعار بسیار ارزشمند و قابل تأمل است، خاطرنشان کرد: امام راحل مؤسس، معمار و معیار انقلاب است و اهداف مختلف انقلاب را بیان می کند، امام امت بدون شلیک یک تیر نظام طاغوت را نابود کرد و با سلاح اندیشه، بیداری مردم و آوردن مردم پای جریان انقلاب طاغوت را شکست داد و مردم از مسلسل‌های رژیم طاغوت نترسیدند ولی رژیم صهیونیست تا وارد فلسطین شد مردم آن کشور را ظالمانه زیر تیرها، فشنگ و مسلسل های خود از بین برد تا از نیل تا فرات را زیر سلطه بگیرند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه فرهنگی دوکوهه با تأکید بر اینکه دو تفکر تمدن اسلامی و تمدن غربی در دنیا وجود دارد که یک جریان برای به پا خاستن عدالت در جامعه بوده و جریان دیگر برای رسیدن به اهداف شوم دست به کشتار می‌زد، گفت: ما نمی‌خواهیم سلاح‌مان را صادر کنیم و گفتیم می‌خواهیم انقلاب مان را بدون اینکه به کسی ظلم شود به دنیا صادر کنیم.

وی با اعلام اینکه رژیم صهیونیست با پشتیبانی آمریکای جنایتکار دست به نسل‌کشی وحشتناک زده تا خاورمیانه بزرگ را تأسیس کند، افزود: دشمنان دستاوردها و توانمندی جمهوری اسلامی را کوچک‌سازی می‌کنند تا جرأت هرگونه اقدام را از ما بگیرند و آنها به فکر تجزیه کشورهای آزادیخواه و اسلامی هستند تا خاورمیانه دلخواه خود را ترسیم کنند.

تسخیری با اشاره به اینکه امروزه تقابل بین دو تمدن حق با محوریت اسلام و باطل با محوریت کفر جریان دارد، متذکر شد: امروزه تقابل بین دو قدرت نیست، در مقابل تقابل بین دو تفکر و تقابل بین اراده‌ها است که مسلط می‌شود.

وی ادامه داد: بیشتر متفکران بزرگ غرب همانند کیسنجر متفکر آمریکایی معتقدند که هیچ سلاحی نمی‌تواند جمهوری اسلامی را از اهدافش متوقف کند و هرچند امروز دنیا، آن دنیا نیست که بتوانیم با سلاح در آن حرف بزنیم و جنگ امروز جنگ بین قدرت ها نیست بلکه اگر می خواهیم بر کشوری مسلط شویم فقط دو راه وجود دارد که بر فرهنگ و اقتصادشان مسلط شویم.

تسخیری با اعلام اینکه امروزه جنگ اراده‌ها و اعتقادات حاکم است، ادامه داد: حماس اعلام کرد حدود ۴۰ هزار نیرو در تقابل با اسرائیل آماده کرده ولی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ۳۶۰ هزار نیروی آماده باش برای نوار غزه مهیا کرده است ولی جرأت حمله و ورود به منطقه را ندارد.

وی با بیان اینکه بیشتر ادعاهای رژیم صهیونیست دروغ است، بیان کرد: حماس هم حدود ۴۰ درصد نیروهای خود را پای کار آورده که نصرت الهی با آنها است.

تسخیری با اعلام اینکه یمن هم با اراده وارد میدان شده و بعد سال‌های سال مقابل آمریکا با صلابت ایستادگی دارد، یادآور شد: خداوند در قرآن می‌فرماید هر جا تقابل بین حق و باطل شد بدانید که حق پیروز است هرچند تعدادشان اندک و کم باشد.

وی با اعلام اینکه ملت ضعیف پا برهنه یمن و حزب الله لبنان زیر موشک‌ها پیروز شدند، ادامه داد: ۸۸ درصد مردم دنیا علیه رژیم صهیونیستی هستند که این مهم قدرت انقلاب اسلامی و صادر شدن اهداف آن را نشان می دهد، البته معیارهای امام برگرفته از تعالیم الهی بوده و این نگاه ملت ایران نگاه ملت‌های دنیا را بیدار کرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه فرهنگی دوکوهه با بیان اینکه امروزه آمریکا و اسرائیل در منطقه به شدت تحت فشار بی‌امان حماس قرار دارند، بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که نفس جمهوری اسلامی یعنی آرمان‌ها و اهداف‌ها است هرچند ما در قبال شعارهای خود ایستادگی داریم و محکم مقاومت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها که تا دیروز مقابل ایران می‌گفتند که همه گزینه‌ها روی میز است امروز می‌گویند که در انفجارهای خود کاری به ایران و پایگاه‌های ایرانی نداریم، گفت: زیرا می‌دانند که ایران با هیچ کشوری تعارف ندارد و ما با آنها کاری کردیم که ۸۰ سال هیچ کشوری جرأت نداشت با آنها انجام دهد.

تسخیری با اعلام اینکه اقتدار، قدرت و اراده ایران اسلامی ستودنی است، متذکر شد: در کشورمان مشکلات، سختی و تنگناهای فراوان وجود دارد و بی ‌هری برخی مسؤولان را شاهد هستیم که باید از آنها عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروزه دنیا در تلاش است تا افکار، اذهان را با جنگ شناختی درگیر کند، ادامه داد: اگر ما زمان و موقعیت را خوب نشناسیم درگیر جنگ شناختی می شویم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه حضور مستمرمان در عرصه‌های مختلف همانند انتخابات بسیار مهم است، عقب‌نشینی مان در عرصه‌های مختلف باعث فشار مضاعف دشمنان می‌شود پس لازم است برای تعیین سرنوشت کشورمان به دست ملت در میدان بزرگ انتخابات مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی شورای اسلامی حضور حماسی داشته باشیم.

لزوم جهاد تبیین برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات

مسؤول بسیج جامعه پزشکی و سلامت آمل در این مراسم با بیان اینکه بسیجیان جامعه پزشکی و سلامت در تمام عرصه ها برای حفظ آرمان های انقلاب پیشقدم هستند، اظهار کرد: امروزه جهاد تبیین باید در اولویت مسؤولان باشد و نقش جهاد تبیین در انتخابات، مشارکت و حضور مردم بسیار ارزشمند است.

عباس اقوامی افزود: باید اهمیت انتخابات، مشارکت و حضور مردم پای صندوق های رأی تبیین شود تا شاهد انتخابات با شکوه و شکل گیری مجلس انقلابی و پرتوان برای رفع مسائل و مشکلات کشور باشیم.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب سعی دارند برای مردم القای ناامیدی و بی اعتمادی داشته باشند پس باید دست به امید آفرینی و اعتمادآفرینی در جامعه بزنیم.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول