اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: بسیج جهانی اسلام شکل گرفته است

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: امروز در چهل و پنج سالگی انقلاب اعلام می‌کنیم، بسیج جهانی اسلام شکل گرفته و حادثه‌ای که امروز به برکت قدرت انقلاب به وقوع پیوسته است، پایه‌های رژیم صهیونیسم را نابود خواهد کرد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: بسیج جهانی اسلام شکل گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام علی شیرازی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع امروز در جمع راهپیماییان بیرجند اظهارداشت: همان‌گونه که رهبری فرمودند، ایران در نظم آینده جهان نقشی تأثیر‌گذار دارد به طوری که  امروز بسیاری از ابزار نظامی را به دنیا صادر می‌کنیم و در بسیاری از مباحث صنعتی، رشد چشمگیر داریم.

وی با بیان اینکه امروز تمام مسلمانان و شیعیان در کنار ملت ایران، پرچم مبارزه با ظلم را برافراشته‌اند افزود: امروز بسیج ملت ایران، فاطمیون، زینبیون و حزب‌الله لبنان یک قدرت هستند که این به معنی تشکیل بسیج جهانی بزرگ اسلام است. 

وی تأکید کرد: امروز به دشمن اعلام می‌کنیم اگر بخواهید به این لجاجت‌ها ادامه دهید، اگر جمهوری اسلامی اراده کند، به پشتیبانی ملت و با قدرت خون شهدا اسرائیل را با خاک یکسان می‌کند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در ادامه تصریح کرد:ملت ایران از نظر ایمان محکم بوده و از مردن نمی‌هراسد بنابراین ملتی که عاشق شهادت باشد، هیچ قدرتی قادر به شکست دادن این ملت نیست.

حجت الاسلام شیرازی، با اشاره به این که امروز شاگردان سردار سلیمانی در صحنه ایستاده‌اند گفت: دشمن بداند حتی اگر قطعه قطعه شویم، راه خود را از راه ولایت جدا نمی‌کنیم؛ جنگ فرهنگی و شناختی نمی‌تواند جوانان را از صحنه نظام خارج کند و تا زمانی که این روحیه در ملت ایران وجود دارد، هیچ دشمنی قادر به تضعیف و شکست انقلاب اسلامی نیست.

 جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بیان کرد: امروز در چهل و پنج سالگی انقلاب اعلام می‌کنیم، بسیج جهانی اسلام شکل گرفته و حادثه‌ای که امروز به برکت قدرت انقلاب به وقوع پیوسته است، پایه‌های رژیم صهیونیسم را نابود خواهد کرد. 

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به توطئه‌های ۴۵ ساله دشمن علیه ایران و انقلاب گفت: ملت ایران تاکنون در مقابل تمام جنگ‌های دشمن ایستاده و طراحی دقیق و حساب‌شده‌ی دشمن برای شکستن انقلاب را بر هم ریخته است.

 جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اظهار کرد: دشمن به دنبال تغییر تفکر ایران است اما ملت ایران همچون گذشته در مقابل جنگ شناختی و ترکیبی می‌ایستند و رویای دشمن را نیز کابوس خواهند کرد. 

 وی، با بیان اینکه امام(ره) قدرت مردم را باور داشت و تأسیس نظامی بر پایه مردم، هنر امام (ره) بود افزود: اگر این هنر نبود و نظام متکی به ارا مردمی نبود، نظام باقی نمی‌ماند‌.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول