اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مراسم بزرگ ورزش پهلوانی به دلیل شیوع کرونا در بردسکن امسال برگزار نمی‌شود

رئیس اداره ورزش وجوانان بردسکن از عدم برگزاری مراسم بزرگ ورزش پهلوانی به دلیل شیوع بیماری کرونا در سال جاری خبر داد.

مراسم بزرگ ورزش پهلوانی به دلیل شیوع کرونا در بردسکن امسال برگزار نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد دانشورثانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بردسکن  تنها شهرستان در خراسان رضوی است که پروژه نیمه تمام ورزشی ندارد.

وی با بیان اینکه اوایل سال جاری با حضور مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی، فرماندار بردسکن همراه با جمعی از ورزشکاران و خیرین در مراسمی، کلنگ ساخت خوابگاه ورزشکاران بردسکن به زمین زده شد، عنوان کرد: در حال حاضر بیش از سه ماه از زمان اجرای این مراسم می‌گذرد، ولی از جانب خیرین و اداره کل ورزش و جوانان اعتباری واریز نشده، بنابراین، با توجه به اینکه این پروژه مشارکتی بین خیرین و اداره کل بود، همچنان بدون پیشرفت مانده است.

دانشورثانی با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی شهید اسماعیلی در این شهرستان 5 هکتار است، افزود: بردسکن فقط یک مجموعه ورزشی دارد و سالن‌های ورزشی، پیست دوومیدانی و دیگر فضاهای ورزشی در این مجموعه قرار دارد، بنابراین، ساخت خوابگاه ورزشی که در زمینی به مساحت 400 متر مربع معین شده، یکی از ضروریات برای ورزش در این شهرستان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن تاکید کرد: اداره ورزش و جوانان بردسکن با گذشت بیش از 3 دهه از استقرار آن در این شهرستان متاسفانه فاقد ساختمان اداری است.

وی با اعلام اینکه پیشنهاد ایجاد مجموعه جدیدی را هم در قالب مجموعه ورزشی 25 هکتاری در ضلع شمالی پارک ولی عصر (عج) به اداره کل ورزش و جوانان ارائه کرده‌ایم، تصریح کرد: در این طرح 25 هکتاری که در شمال بردسکن پیشنهاد داده شده، بحث ساختمان اداری، پیست دوچرخه‌سواری ویژه بانوان و سالن ورزشی با گنجایش 2 هزار نفری دیده شده است.

دانشورثانی افزود: در صورت گذاشتن ردیف بودجه‌ای در سال آینده، پروژه‌های جدیدی را در بردسکن  خواهیم داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن با اشاره به فعالیت 25 هیات ورزشی، یادآور شد: زمین چمن فوتبال مصنوعی در روستای رکن آباد از توابع بخش شهرآباد نیز در آینده‌ای نزدیک بهره‌برداری می‌شود، برای ساخت آن حدود 500 میلیون تومان برای هزینه شده است.  

وی با اشاره به راه‌اندازی 15 خانه ورزش روستایی در این شهرستان، ادامه داد: 4 خانه ورزش روستایی دیگر مورد موافقت قرار گرفته که خانه ورزش روستای شفیع آباد از توابع بخش مرکزی بردسکن افتتاح می‌شود، هر روستایی که از محل اعتبارات دهیاری‌ها 2 میلیون تومان برای راه‌اندازی خانه ورزش مشارکت داشته باشد، اداره کل ورزش و جوانان نسبت به تجهیز و راه‌اندازی آن اقدام می‌کند.

دانشورثانی از عدم برگزاری مراسم بزرگ ورزش پهلوانی به دلیل شیوع بیماری کرونا در سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/ 70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول