اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۵۳ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران سرخسی واریز شد

سرپرست فرمانداری سرخس گفت: تاکنون در مجموع ۵۳ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران سرخسی به حساب آنان واریز شده و مطالبه گندم‌کارانی که تا ۱۵ خرداد ماه امسال گندم تحویل داده‌اند تسویه شده است.

۵۳ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران سرخسی واریز شد

حسن نوری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سرخس با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در زمینه دریافت مطالبات کشاورزان، گفت: روز چهارشنبه هفته گذشته جلسه‌ای را برای پیگیری مطالبات گندم‌کاران با استاندار خراسان رضوی داشتم که نتیجه این جلسه واریز مبلغ ۳۲ میلیارد تومان به حساب گندم‌کاران بود.

سرپرست فرمانداری سرخس با بیان اینکه در مرحله قبلی ۲۱ میلیارد تومان به حساب گندم‌کاران واریز شده است، گفت:  تاکنون در مجموع ۵۳ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران سرخسی به حساب آنان واریز شده و مطالبه گندم‌کارانی که تا ۱۵ خرداد ماه امسال گندم تحویل داده‌اند تسویه شده است.

وی با اشاره به نامه استاندار خراسان رضوی به وزارت جهاد کشاورزی درباره پرداخت مطالبه گندم‌کاران شهرستان‌های گرمسیری، گفت: با توجه به اینکه سرخس جزء شهرستان‌های گرمسیری است و گندم این شهرستان زودتر از نقاط دیگر برداشت و تحویل شده، استاندار خراسان رضوی در نامه‌ای به وزارت جهاد کشاورزی خواستار پرداخت سریع‌تر مطالبه گندم‌کاران مناطق گرمسیری پرداخت شد و به زودی بقیه مطالبه آنها پرداخت می‌‎شود.

انتهای پیام/۷۰۰۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول