اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی با 14 فقره سرقت در زاهدان

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند 3 نفره سارقان اماکن خصوصی و دستگیری یک مالخر حرفه ای اموال مسروقه در شهرستان زاهدان خبر داد.

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی با 14 فقره سرقت در زاهدان

مرتضی جوکار امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال منازل در حال ساخت و اماکن خصوصی در سطح شهرستان زاهدان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد چند جوان به وسیله یک دستگاه خودروی پراید اقدام به پرسه زنی در محلات سطح شهرستان زاهدان کرده و اقدام به سرقت سیم و کابل برق منازل و مغازه ها و اموال موجود در ساختمان های در حال ساخت فاقد نگهبان در سطح شهر می کنند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش شبانه روزی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه در نتیجه تحقیقات صورت گرفته و انجام یکسری اقدامات تخصصی و پلیسی، 3 سارق حرفه ای در این خصوص شناسایی و متهمان در یک عملیات غافلگیرانه داخل مخفیگاهشان دستگیر شدند.

جوکار با اشاره به کشف بیش از یک میلیارد ریال اموال مسروقه در  بازرسی از مخفیگاه سارقان و همچنین توقیف خودروی مورد استفاده آن ها در این سرقت ها گفت: متهمان که پس از مواجه با مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند، در بازجویی های تکمیلی پلیس، به 14 فقره سرقت اماکن خصوصی شهروندان در سطح شهرستان زاهدان و فروش قسمتی از اموال مسروقه به یک مالخر اقرار کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این رابطه مالخر اموال مسروقه سارقان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی بیش از 500 میلیون ریال اموال سرقتی کشف شد.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدارهای انتظامی دست سارقان را از رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس 110 سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول