اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تولید نخستین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک کشور در شرکت ایران ترانسفو

مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو، از تولید و تست موفقیت آمیز نخستین ترانسفورماتور تغذیه کوره قوس الکتریک در کشور با مشخصات 55MVA 20/0.83 KV EAF خبر داد.

تولید نخستین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک کشور در شرکت ایران ترانسفو

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی ایران ترانسفو، مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه صنعت برق ایران، از تولید و تست موفقیت آمیز نخستین ترانسفورماتور تغذیه کوره قوس الکتریک در کشور با مشخصات 55MVA 20/0.83 KV EAF خبر داد.

بهزاد ظهیری افزود: ترانسفورماتورهای تغذیه قوس الکتریک (EAF Transformers)به دلیل حساسیت کاربرد آنها و دارا بودن سطح جریان بسیار بالا از پیچیده‌ترین و پرکاربردترین تجهیزات الکتریکی مورد استفاده در صنعت فولاد است و تولید این نوع ترانس یعنی ترجمان ما می‌توانیم است.

وی با اشاره به اینکه تولید این نوع از ترانسفورماتور یکی از قول‌هایی بود که در ارتباط تصویری با مقام معظم رهبری در سال گذشته به ایشان داده شده بود، گفت: این گام بلند مهندسان گروه صنعتی ایران ترانسفو مسرت بخش است چرا که با تلاش متخصصین توانمند وپرسنل سخت کوش توانستیم  وعده خود در کوتاه ترین زمان ممکن جامه عمل پوشانده و در محضر ایشان روسفید باشیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: این ترانسفورماتور به سفارش شرکت فولاد اسفراین تولید شده است.

لازم به توضیح است، این نوع ترانسفورماتورها همواره از شرکتهای اروپایی و چینی تأمین می شده است؛شرکت ایران ترانسفو با تولید این ترانسفورماتور گام بلندی  در خودکفایی و قطع وابستگی در تأمین این نوع از ترانسفورماتورها برداشته و موجب جلوگیری از خروج میلیون ها دلار ارز شده است.

انتهای پیام/2308/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول