اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان عنوان کرد

احداث جاده سیاحتی گردشگری آستارا ـ بندر ترکمن

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان احداث جاده ساحلی سیاحتی گردشگری آستارا – بندر ترکمن در استان‌های شمالی را به منظور جذب گردشگر تاثیرگذار عنوان کرد.

احداث جاده سیاحتی گردشگری آستارا ـ بندر ترکمن

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، کیهان هاشم‌نیا در جمع مردم این شهرستان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به دوران طاغوت اظهار کرد: حاکمان رژیم گذشته مهره قدرت‌های بزرگ بودند.

وی سران دوران طاغوت را بازیگران استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: دنیای غرب انتخابات را معیار دموکراسی می‌داند و هر سال در ایران انتخابات برگزار می‌شود اما به آن بی‌توجه است.

هاشم‌نیا ایران اسلامی را کشوری مقتدر در دنیا خواند و تصریح کرد: اقتدار ایران اکنون به گونه‌ای است که دولت آمریکا برای انتخاب وزرا می‌خواهد نظر آن ها نسبت به ایران را بداند.

استاندار گیلان وقوع انقلاب اسلامی را روشنایی توصیف کرد و گفت: مردم تابع ولایت فقیه هستند و آن ها را نمی‌توان از این مسیر منحرف کرد.

وی با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی در مقابل باطل با ابزار حق پیروزی را به همراه دارد، بیان کرد: مسیر انقلاب اسلامی روشن و واضح است و مردم ایران از مقام معظم رهبری پیروی می‌کنند.

هاشم‌نیا به خدمات انجام شده در استان گیلان پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: خدمات انجام شده در استان در مقایسه با دوران قبل از انقلاب قابل احصاء نیست.

این مسئول گردشگری را یکی از قابلیت‌های استان‌های شمالی نامید و اظهار کرد: احداث جاده ساحلی سیاحتی گردشگری آستارا – بندر ترکمن به منظور جذب گردشگر تاثیرگذار است.

استاندار گیلان در ادامه انسان را در کسب علم و معرفت و مسائل مادی سیری ناپذیر توصیف کرد و افزود: انسان وقتی در مسیر بی‌نهایت حرکت می‌کند باید مسیر طی شده را در نظر بگیرد.

هاشم‌نیا انقلاب اسلامی را پیام‌آور حق برای تمام انسان‌ها دانست و تصریح کرد: ایران اسلامی اکنون به نقطه کانونی در جهان تبدیل شده و در منطقه تاثیرگذار است.

*افتتاح 77 پروژه در تالش

فرماندار تالش نیز در مراسم مذکور از افتتاح 77 پروژه با اعتبار 9 میلیارد و 400 میلیون تومان هم زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد و گفت: 110 برنامه فرهنگی در دهه فجر جاری در تالش برگزار می‌شود.

کریم شعبانی تعداد 62 طرح را مربوط به پروژه‌های عمرانی عنوان کرد و افزود: تعداد 15 طرح تولیدی و خدماتی در دهه فجر جاری در شهرستان تالش به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/84001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول