اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار رفسنجان:

ظرفیت گردشگری رفسنجان افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار رفسنجان گفت: بالا بردن ظرفیت گردشگری شهرستان رفسنجان از اهداف ستاد تسهیلات نوروزی است.

ظرفیت گردشگری رفسنجان افزایش می‌یابد

علی محمدی‌بهجت در حاشیه جلسه شورای اداری رفسنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از آمادگی ستاد تسهیلات نوروزی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: هر سال توجه ویژه‌ای از سوی دولت برای این سفرها می‌شود و وجود استانداران که رؤسای ستادها در استان و فرمانداران در شهرها هستند، نشان از اهمیت کار دارد.

وی افزود: همه دستگاه‌ها در عرصه تسهیلات سفرهای نوروزی ورود می‌کنند و در همین زمینه تعداد 10 کمیته اسکان، امنیت، زیباسازی، فرهنگ و هنر، سلامت و درمان و ... تشکیل شده است.

معاون فرماندار رفسنجان عنوان کرد: در زمینه اسکان مسافران نوروزی تعداد 10 مدرسه از سوی آموزش و پرورش در سطح شهر و یک باب مدرسه در روستای قاسم‌آباد حاجی که بزرگترین خانه خشتی جهان در این روستا قرار دارد در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: تعطیلات نوروزی فرصتی برای معرفی شهرستان از نظر فرهنگ و تمدن است و می‌تواند، جذب سرمایه‌گذار در پی داشته باشد بر همین اساس تمام تلاش کمیته‌ها در هر چه بهتر انجام دادن وظایف حیطه کاری خود باید انجام شود.

وی بالا بردن ظرفیت گردشگری شهر را از دیگر اهداف ستاد تسهیلات نوروزی برشمرد و خاطر نشان کرد: اطلاعات و آمار گردشگران شهرستان در بخشی از سایت فرمانداری گنجانده و علاقمندان می‌توانند از آن بازدید کنند.

انتهای پیام/80016/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول