اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته یوگا:

تیم یوگای خراسان‌رضوی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته یوگای هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی گفت: تیم 10 نفره یوگای استان خراسان‌رضوی به سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور در گرگان اعزام می‌شود.

تیم یوگای خراسان‌رضوی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، شیما شالچی طوسی اظهار کرد: این مسابقات 20 آبان ماه با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور در گرگان برگزار می‌شود.

وی افزود: زینب معینی، مینا معینی و مرجان احسانی مقدم در گروه سنی 15 تا 19 سال، دنیا عبدل‌زادگان و محدثه علایی در گروه سنی 20 تا 25 سال، زهرا رستمی و سودابه توتونچی در گروه سنی 26 تا 40 سال و فروزان وکیلی مقدم، سیما نصیریان و محبوبه شاه بیگ در گروه سنی پیشکسوتان در قالب تیم یوگای خراسان‌رضوی به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

مسئول کمیته یوگای هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی بیان کرد: تیم یوگای استان در هر دو دوره قبلی این مسابقات که در تهران برگزار شد حضور داشت و توانست در سال 89 مقام دوم و در سال 90 مقام سوم کشور را کسب کند.

وی با اشاره به فعالیت مربیان یوگا در خراسان‌رضوی، گفت: در حال حاضر 230 نفر مربی درجه 3 در شهرستان‌های استان فعالیت می‌کنند و 100 نفر نیز در حال آموزش مربیگری است همچنین استان توانسته است در دو سال گذشته 17 مدرس یوگا را به کشور معرفی کند.

شالچی با بیان اینکه یوگای خراسان‌رضوی در مرحله تحقیقات و آموزش قرار دارد، افزود: کلاس‌هایی با عنوان یوگا و مبانی اسلامی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار و تحقیقاتی در زمینه تاثیرات ورزش یوگا در دوران بارداری در حال انجام است.

مسئول کمیته یوگای هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی از انجام رایزنی‌هایی در زمینه آغاز آموزش یوگا به افراد دیابتی خبر داد و گفت: در حال حاضر در بخش آموزش به بیماران خاص، معلولان ذهنی آسایشگاه فیاض بخش و زندانیان مشغول به فعالیت هستیم.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول