اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه فریدونکنار مطرح کرد:

جلوگیری از نفوذ اندیشه‌های بیگانه توسط سپاه

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونکنار از جلوگیری از نفوذ اندیشه‌های بیگانه به نظام توسط سپاه پاسداران خبر داد.

جلوگیری از نفوذ اندیشه‌های بیگانه توسط سپاه
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، مهدی صادقی پیش از ظهر امروز در نشست خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: بسیجیان امروز باید از همیشه هوشیارتر و با بصیرت‌تر از گذشته باشند و مراکز آسیب‌رسانی را بشناسند.
وی با تاکید بر لزوم اینکه آسیب‌شناسی بسیج را باید خیلی مهم دانست و نباید دنیای مجازی امروز دست کم گرفته شود، تصریح کرد: بسیج مجموعه‌ای از پاک‌ترین، فداکارترین و آماده‌ترین انسان‌ها است که در راه اهداف عالی اسلام و انقلاب اسلامی با تعهد، بصیرت و شناخت عمیق نسبت به مسائل کشور و جهان فعالیت میکنند.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونکنار در تشریح آسیب‌ها در همین راستا از نفوذ اندیشه‌های بیگانه، رخنه و نفوذ افراد فرصت‌طلب در درون بسیج و انحراف یافتن از مسیر و نیت‌ها نام برد.
به گفته صادقی، کاهش حساسیت، مشارکت عمومی و بازگشت تدریجی به ارزش‌های طرد شده و غربی نیز مدنظر قرار دارد.
وی با بیان اینکه بسیج یعنی آمادگی، اذعان داشت: بسیج بنابر نیاز و ضرورت‌های انقلاب شکل گرفته تا دشمنان را هراسان و بیمناک کرده، دوستان را امیدوار و گوش به فرمان ولایت است.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونکنار اهداف تشکیل بسیج را نیز حضور همه‌جانبه در صحنه‌های انقلاب اسلامی، تأمین امنیت پایدار و دفاع از حریم ولایت دانست.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول