اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار و امور اجتماعی قم خبر داد:

20 هزار کارگر واجد شرایط دریافت سهام عدالت

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار و امور اجتماعی استان قم گفت: تاکنون 20 هزار نفر از کارگران ساختمانی استان قم که برای سهام عدالت ثبت نام کرده‌اند در بررسی‌های اولیه واجد شرایط دریافت سهام عدالت شناخته شده‌اند.

20 هزار کارگر واجد شرایط دریافت سهام عدالت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل کار و امور اجتماعی استان قم، حسن رحمانی با اشاره به اینکه حدود 45 هزار نفر از کارگران فصلی و ساختمانی در استان برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کرده‌اند، گفت: تاکنون پرونده 32 هزار نفر بررسی شده و مابقی نیز در حال بررسی است.
وی خاطرنشان کرد: از این تعداد 20 هزار نفر واجد شرایط دریافت سهام عدالت شناخته شده‌اند.
مدیرکل کار و امور اجتماعی استان قم در خصوص سایر افراد ثبت نام شده گفت: مدارک، سوابق و مشخصات سایر متقاضیان نیز توسط تیم کارشناسی مورد بررسی قرار گرفت که تعدادی از این افراد قبلاً سهام عدالت دریافت کرده و تعدادی نیز به دلیل نقص مدارک، پس از تکمیل مدارک مورد نیاز مورد تجدید نظر قرار خواهند گرفت.
وی در ادامه اظهار داشت: در این مرحله متقاضیان حداکثر تا تاریخ 25 شهریور فرصت دارند تا مدارک و اطلاعات ناقص را از طریق سایت مربوطه اصلاح و تکمیل کنند.
رحمانی خاطرنشان کرد: این اداره کل با ارسال پیام کوتاه یا تماس تلفنی با متقاضیانی که مدارک و اطلاعات آنها در زمان
ثبت نام ناقص ارسال شده است، از آنها درخواست کرده تا نسبت به اصلاح و تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.
وی تصریح کرد: متقاضیانی که کد رهگیری ثبت نام خود را فراموش کرده و قصد تکمیل اطلاعات خود را دارند، با وارد کردن شماره شناسنامه یا کدملی می‌توانند کد رهگیری جدید دریافت کنند.
مدیرکل کار و امور اجتماعی استان قم بیان داشت: اینگونه افراد نیازی به مراجعه حضوری نداشته بلکه از طریق آدرس اینترنتی باید درخواست خود را پیگیری کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول