اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس فدراسیون بسکتبال:

ورزش بانوان بعد از انقلاب رشد بسیار خوبی داشته است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس فدراسیون بسکتبال در امور بانوان گفت: ورزش بانوان به‌ویژه در بخش دانشجویی، بعد از انقلاب رشد خیلی خوبی داشته است.

ورزش بانوان بعد از انقلاب رشد بسیار خوبی داشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فاطمه کرم‌زاده عصر امروز در حاشیه برگزاری پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام‌نور اظهار داشت: در حال حاضر 16 تیم در لیگ برتر، 14 تیم در لیگ دسته یک و 28 تیم هم در لیگ دسته دو فعالیت می‌کنند.
نایب رئیس فدراسیون بسکتبال در امور بانوان با اشاره به برگزاری پنجمین دوره المپیاد ورزش دانشجویان افزود: برگزاری مسابقات مختلف برای پیشرفت ورزش بسیار خوب است.
وی ادامه داد: برای رشد و پیشرفت ورزش دانشجویی باید انگیزه لازم را ایجاد کرد که برگزاری مسابقات در مقطع دانشجویی انگیزه فعالیت ورزشی را در سطوح بالاتر ایجاد می‌کند.
نایب رئیس فدراسیون بسکتبال در امور بانوان بیان داشت: ورزش برای دانشجویان در رشد و پیشرفت تحصیلی آنان تاثیر بسزایی دارد.
وی افزود: در حال حاضر اکثر بسکتبالیست‌های دختر، تحصیل کرده‌اند و خوشبختانه چنین فضیلت نیز در بین داوران و مربیان نیز وجود دارد.
کرم‌زاده تصریح کرد: ورزش بانوان به‌ویژه در بخش دانشجویی، بعد از انقلاب رشد خیلی خوبی داشته در صورتی که قبل از انقلاب تعداد ورزشکاران و رشته‌های ورزشی بسیار محدود بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول