اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون شهرستان قشم:

حمایت سازمان منطقه آزاد قشم از توسعه تعاونی‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون شهرستان قشم گفت: با گذشت 12 سال از فعالیت اداره تعاون در شهرستان قشم، شمار تعاونى‌هاى فعال این شهرستان از 34 به 389 تعاونى افزایش یافت.

حمایت سازمان منطقه آزاد قشم از توسعه تعاونی‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، طالب دهقان در این رابطه اظهار داشت: بخش تعاونى در شهرستان قشم با ابلاغ سیاست‌هاى کلى اصل 44 توسط رهبر فرزانه انقلاب و پشتکار و همت دولت نهم و دهم و حمایت مدیران سازمان منطقه آزاد قشم در این شهرستان از شتاب و روند روبه رشد و مثبتى برخوردار شد.
وى ادامه داد: 39 تعاونى مسکن مهر و فرهنگیان در جزیره قشم با پنج ‌هزار و 750 نفر عضو، کار ساخت چهار هزار و 628 واحد مسکونى را با دریافت تسهیلات 50 تا 70 میلیون ریالى بانک توسعه تعاون و وام ساخت بانک مسکن را در دستور کار خود داده‌اند.
رئیس اداره تعاون شهرستان قشم با اشاره به اهمیت ساخت مسکن طرح مهر در قشم تصریح کرد: 200 واحد از واحدهاى طرح مهر تا پایان سال‌جارى در شهر قشم و درگهان و دو هزار و 392 واحد نیز تا پایان سال 91 به اعضا تعاونى‌هاى طرح مهر تحویل خواهد شد.
به گفته دهقان، 590 واحد مسکونى بخش تعاونى‌هاى مسکن غیر طرح مهر شامل 80 واحد خانه آفتاب، 18 واحد مسکن بیمارستان، 128 واحد دانشگاه آزاد، 120 واحد فرهنگیان قشم، 200 واحد ایثارگران، 20 واحد فرهنگیان فهیم و 24 واحد فرهنگیان بخش شهاب نیز تا پایان سال‌جارى به اعضا واگذار خواهد شد.
وی در پایان بیان داشت: تعاونى‌هاى بخش مسکن، حمل و نقل دریایى، حمل و نقل زمینى شامل مسافر و بار، صنعت، مصرف و صیادى فعال‌ترین تعاونى‌هاى شهرستان قشم محسوب مى‌شوند.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول