اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ازنا:

8 سال دفاع مقدس مایه عزت و اقتدار ما شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ازنا گفت: 8 سال دفاع مقدس مایه عزت و اقتدار ما شد.

8 سال دفاع مقدس مایه عزت و اقتدار ما شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، ولی الله منتظری ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان ایثار و فداکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را مایه سربلندی، عزت و افتخار ایران دانست و گفت: در جنگ‌هایی که در این مرز و بوم در حکومت شاهان بر ایران رخ داده بیش از یک میلیون متر مربع از خاک کشور مان جدا شده اما در هشت سال جنگ تحمیلی بر ایران و با وجود شرکت 44 کشور شرقی و غربی در این جنگ نابرابر حتی یک وجب از خاک پاک این کشور جدا نشد.
منتظری گفت: عزت و سرافرازی ما در هشت سال دفاع مقدس نهفته است.
 وی با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی (ره) گفت: در این جنگ رزمندگان ما و ملت مقاوم و صبور ایران ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم شکستند و حقانیت خود را به اثبات رساندند.
 وی با تاکید بر لزوم آشنایی نسل جوان با هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران اصلاحات سعی کردند که برای نسل جوان چنین وانمود کنند که ایران آغازگر جنگ بوده است، اما به برکت خون پاک شهدا موفق نشدند لذا لازم است که از طریق رسانه‌ها و سخنرانی‌ها زوایای جنگ تحمیلی برای نسل جوان بازگو شود.
 منتظری افزود: علاوه بر هفته دفاع مقدس باید در مناسبت‌های مختلف رشادت‌های رزمندگان برای جوانان بازگو شود تا بدانند که این نظام مقدس چه سختی‌های را پشت سر گذاشته و به چه طریق حفظ و حراست شده که الآن ایران اسلامی یک کشور مقتدر و مستقل شده است و بر قله‌های افتخار قرار گرفته است.
فرماندار ازنا بیان داشت: در طول این سی و دو  سال که از عمر با برکت این نظام الهی می‌گذرد دشمنان ایران از تمام روش‌ها و ترفندها استفاده کردند که این ملت را به زانو در آورند اما غافل از اینکه این ملت رهبری آگاه دارد و ملتش پشت سر این رهبر در حرکتند به طوری که کشورهای خواهان آزادی از این ملت الگو می‌گیرند.
 وی در ادامه با اشاره به اشغال سفارت رژیم صهیونیستی در مصر گفت: بازتاب انقلاب اسلامی ایران در کشورهای منطقه الآن قابل مشاهده است و همه دنیا خوب فهمیدند که اشغال سفارت رژیم صهیونسیتی برگرفته از اشغال سفارت آمریکا در ایران است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول