اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام صدا و سیمای سمنان:

دفاع مقدس متعلق به تمام مردم ایران است

خبرگزاری فارس: قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: دفاع مقدس متعلق به تمام مردم ایران است و همه باید در برنامه‏های این هفته مشارکت داشته باشند.

دفاع مقدس متعلق به تمام مردم ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی مسلمان ظهر امروز در نخستین جلسه هماهنگی برنامه‏های هفته دفاع مقدس در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز سمنان، ضمن تشکر از فعالیت چشمگیر برنامه‏سازان در هفته دفاع مقدس سال گذشته اظهار داشت: برنامه‏های هفته دفاع مقدس باید در شان دفاع مقدس و ارزش‏های آن باشد.
وی افزود: دفاع مقدس متعلق به همه مردم ایران است و ما موظف هستیم از این ذخیره مهم انقلاب اسلامی به نحو احسن برای انتقال و شناساندن این دستاورد عظیم به نسل آینده استفاده کنیم.
قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان بیان کرد: در هفته دفاع مقدس تلاش خواهیم کرد تا تمامی برنامه‏های صدا و سیما به حماسه‏سازی‏های رزمندگان اسلام بپردازند.
در ادامه علیرضا رجبی، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از ایجاد سه نمایشگاه در شهرستان‏های سمنان، شاهرود و دامغان خبر داد.
وی گفت: نمایشگاه‏های هفته دفاع مقدس استان سمنان بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز می‏شوند و با اجرای برنامه‏های متنوعی تا نیمه شب ادامه خواهند داشت.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ایجاد نمایشگاه بیت‏المقدس 1و2 در سمنان و امتداد بیداری در شاهرود را از دیگر برنامه‏های سپاه قائم آل محمد (عج) دانست.
مدیر تولید سیمای مرکز سمنان هم اصلی‏ترین برنامه تلویزیونی در هفته دفاع مقدس را "لحظه‏های ماندگار" به تهیه کنندگی محمدرضا عبدوس عنوان کرد و گفت: این برنامه با آیتم‏های مستند گزارشی شهدای استان (معرفی شهدای استان سمنان)، یاد ایام با تصاویری از رزمندگان استان، کلیپ، دعوت از مهمانان ویژه و ارتباط زنده با نمایشگاه‏های دفاع مقدس به طور زنده پخش خواهد شد.
حسین صادقی پخش یادواره‏های شهدای شهرستان‏ها، فیلم سینمایی، کلیپ، سرود، برنامه‏های کودک ویژه هفته دفاع مقدس را از دیگر اقدامات این واحد دانست.
عبدالرضا دهرویه معاون صدای مرکز سمنان نیز برنامه‏های شبکه استانی صدای مرکز سمنان در هفته دفاع مقدس را در موضوعات زندگی‏نامه شهدا و جانبازان، دعوت از خانواده‏های معظم شهدا، پخش ویژه برنامه "یاد یاران" و ارتباط زنده با نمایشگاه‏های دفاع مقدس عنوان کرد.
وی گفت: گزارشگران رادیویی در این هفته در اقصی نقاط استان حضور خواهند داشت و علاوه بر ارسال گزارش‏های مردمی، در نمایشگاه‏های هفته دفاع مقدس حضور می‏یابند و از رویدادهای آن گزارش‏هایی را به طور زنده ارسال خواهند کرد.
علیرضا گوهری مدیر تولید صدای مرکز سمنان نیز از پخش برنامه "ما جوونیم" با رویکرد معرفی فرزندان جوان موفق خانواده معظم شهدا و جانبازان، صبح بخیر قومس (گفت‏وگوی روزانه با یکی از فرماندهان قوای مسلح)، برنامه کانون زندگی  و مثنوی پایداری (شهدای شاخص استان سمنان که در عملیات مختلف به شهادت رسیده‏اند) خبر داد.
در پایان این جلسه، سیدقاسم سیدآقایی معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: امسال قصد داریم در ایام هفته دفاع مقدس بر اساس نام همان روز، ویژه برنامه‏هایی تهیه، تولید و پخش کنیم.
وی انعکاس رژه‏های نیروهای مسلح، پوشش اخبار مراسم و نمایشگاه‏های استان و گفت‏وگوی خبری را از دیگر برنامه‏های اطلاعات و اخبار صدا و سیمای سمنان دانست.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول