اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ماهان:

ولایت‌پذیری از درس‌های دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ماهان گفت: ولایت‌پذیری و تعبد در برابر ولایت، درس دیگری از هشت سال دفاع مقدس است.

ولایت‌پذیری از درس‌های دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام محمد محمد‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) خطاب به مسئولان اظهار داشت: راستگویی، صداقت، امانتداری، وفای به عهد، خوشرویی و رفتار درست نشان‌هایی برای انسان‌های مؤمن است که می‌توان با این معیار آنها را شناخت.
وی بیان کرد: ما مدیون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم که جانشان را برای وطن فدا کردند.
محمدزاده با بیان اینکه در روز قیامت شهدا محشور می‌شوند‌، گلایه می‌کنند که ما خون خود را نثار کردیم، اما شما بعد از ما چه کردید، افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا نیکو است اما مهم‌تر از آن حفظ مسیر شهادت‌طلبی است.
امام جمعه ماهان تصریح کرد: ولایت‌پذیری و تعبد در برابر ولایت، درس دیگری از هشت سال دفاع مقدس است.
به گزارش فارس از جمله مصوبات جلسه ویژه هفته دفاع مقدس در بخش ماهان و شهرهای تابع برگزاری رژه موتوری از دو راهی باغ شاهزاده به سمت گلزار شهدا، حضور در مراسم غبار‌روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری اختتامیه جشنواره شعر رضوی شهرستان کرمان در محل امامزاده حسین (ع) جوپار است.
همچنین حضور تمام مسئولان بخش و روسای ادارات در نماز جمعه و دیدار با مردم، همایش پایگاه‌های مقاومت در ارتباط با بصیرت دینی و دفاع مقدس، نواختن زنگ انقلاب، شب شعر و خاطره یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس و تجلیل از سربازان نمونه در دستور کار هفته دفاع مقدس در شهر ماهان قرار دارد.
بازدید از طرح‌های اشتغالزایی و پروژه‌های جهاد کشاورزی‌، برگزاری همایش فرصت‌های شغلی توسط جهاد کشاورزی، دیدار مسئولان بخش با امام جمعه، دعوت از خانواده معزز شهدا، ایثارگران و آزادگان و تجلیل از آنها، برگزاری یادواره چهار زن شهید‌ه شهر جوپار‌ در ایام هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول