اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و ترابری نور و محمودآباد خبر داد:

ابلاغ اعتبار 3 میلیارد تومانی راه و ترابری نور

خبرگزاری فارس: رئیس راه و ترابری نور و محمودآباد از ابلاغ اعتبار 3 میلیارد تومانی راه و ترابری نور در سال 90 خبر داد.

ابلاغ اعتبار 3 میلیارد تومانی راه و ترابری نور
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، داود اصغرزاده ظهر امروز در نشست هم اندیشی فرماندار، بخشدار و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی این شهرستان بیان داشت: علت کندی پروژه‌های راه و ترابری توسط پیمانکاران مشکلات مالی است.
وی درباره محور در حال تعریض نور ـ- چمستان ـ آمل ابراز داشت: در این محور چهار پیمانکار فعال هستند که 12 میلیارد تومان قرارداد بسته شد، اما 2 میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد و در واقع 10 میلیارد کسری بودجه داشتیم.
رئیس راه و ترابری نور و محمودآباد با بیان اینکه تاکنون مطالبات پیمانکاران که صورت وضعیت را اعلام کردند پرداخت شده، افزود: ترس پیمانکاران از عدم دریافت هزینه‌های آتی است و عدم توان مالی نیز موجب برخی کندی‌ها در اجرای پروژه شد.
وی درباره کیفیت مصالح به‌کار رفته در محور نور - چمستان گفت: این موضوع پیگیری شده و آزمایشگاه مکانیک خاک در مقاطع مختلف آزمایش انجام می‌دهد و مسئول پاسخگویی است.
رئیس راه و ترابری نور و محمود آباد درباره محور گلندرود این شهرستان اظهار داشت: در ابتدا قرار بود این مسیر چهاربانده شود که در ادامه به چهار متر تعریض از هر طرف تغییر وضعیت پیدا کرد که یک لاین آن انجام شد و ادامه کار به‌دلیل بدهی به پیمانکار راکد ماند.
وی گفت: اعتبار اختصاصی امسال نیز برای این محور دیون پیمانکار است که به محض پرداخت روکش آسفالت انجام می‌شود که البته پیمانکار فعلی ماده 48 خواهد شد و پیمانکار جدید تعیین می‌شود.
اصغرزاده تصریح کرد: وسعت راه‌های شهرستان به قدری است که اعتبارات استانی برای نگهداری آن نیز کافی نیست و نیاز به اعتبارات ملی دارد.
وی از فعال بودن سه اکیپ زیرسازی و آسفالت در سطح شهرستان خبر داد و گفت: از این حیث تنها شهرستان استان هستیم که فعالیت بیشتری در زمینه آسفالت دارد.
 
* ابلاغ اعتبار 3 میلیارد تومانی راه و ترابری نور در سال 90
رئیس راه و ترابری نور و محمود آباد از ابلاغ اعتبار 200 میلیون تومانی برای راه فرعی ایزدشهر به چمستان (مغانده) و نیز 220 میلیون تومان برای آسفالت راه روستایی دویلات، درویش کلا در بلده  خبر داد و گفت: در مجموع 3 میلیارد تومان اعتبار ابلاغی سال 90 راه و ترابری نور است که 770 میلیون تومان از اعتبارات تملک دارایی استان و بقیه اعتبارات ملی است.
اصغرزاده در پایان از استقرار اداره مستقل راه و ترابری در شهرستان نور خبر داد و اظهار امیدواری کرد با استقلال اداره راه شهرستان اعتبارات مستقل اختصاص و پیگیری‌ها شدیدتر تا در اجرای پروژه‌ها تسریع شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول