اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

تمدید مهلت بهره‌مندی از اعتبارات صنایع

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت: مهلت ارائه طرح‌های نوسازی و تجدید ساختار صنایع برای بهره‌مندی از اعتبارات این طرح تا دو هفته دیگر تمدید شد.

تمدید مهلت بهره‌مندی از اعتبارات صنایع
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، علی همت با بیان اینکه تاکنون حدود 50 طرح از محققان، صاحب‌نظران، شرکت‌های مشاوره‌ای و فعالان صنعت به شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ارائه شده است، اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند تا پایان هفته نخست مهر ماه امسال طرح‌های خود را ارائه دهند.
وی افزود: طرح‌های ارائه شده باید کاربردی و در راستای تقویت صنایع در حوزه‌های تولید، بازاریابی و فروش و ارتقای سطح کمی و کیفی به ویژه بهینه‌سازی مصرف انرژی واحدهای صنعتی باشد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه طرح‌های مرتبط با هدفمندی یارانه‌ها که منجر به اصلاح و بهینه‌سازی مصرف انرژی در واحدهای صنعتی شوند از اولویت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: علاوه بر آن طرح‌هایی که مربوط به توانمندسازی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته باشند نیز در اولویت قرار می‌گیرند.
همت افزود: این طرح‌ها پس از بررسی در کمیته ویژه‌ای متشکل از کارشناسان و صاحب‌نظران صنعتی و دانشگاهی و تصویب در آن قابل اجراست.
همت عارضه‌یابی و توانمندسازی و تقویت 10 رشته صنعتی اولویت‌دار استان بر اساس طرح عدالت صنعتی شامل طرح‌های مربوط به صنایع معدنی و فرآوری آنها، صنایع برق الکترونیک و مخابرات، صنایع تبدیلی کشاورزی، صنایع بسته‌بندی، صنایع سلولزی، صنایع مربوط به فرآوری انجیر و خرما، صنایع پایین‌دستی پتروشیمی و صنایع مرتبط به فرآورده‌های دامی را از طرح‌هایی بیان کرد که با اولویت ویژه بررسی می‌شوند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: طرح‌های ارائه شده که از آنها حمایت می‌شود باید در حوزه‌های توسعه بازار، ارتقای تکنولوژی، نوآوری، ارتقای بهره‌وری، و اصلاح فرآیند واحدهای صنعتی کاربردی و منجر به نتایج موثر شوند.
وی با اشاره به اینکه امسال اعتبارات مناسبی به منظور اجرای طرح‌های ارتقای نوسازی و تجدید ساختار واحدهای صنعتی به این استان اختصاص یافته است، اضافه کرد: امید است با اجرای این طرح‌ها شاهد رشد کمی و کیفی صنایع این استان باشیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول