اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صنایع و معادن دستگاه برتر استان قم شد

خبرگزاری فارس: سازمان صنایع و معادن استان قم از حیث عملکرد در بین دستگاه‌های اجرایی ارزیابی شده استان، به‌عنوان دستگاه برتر استانی انتخاب شد.

صنایع و معادن دستگاه برتر استان قم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع و معادن استان قم، رئیس سازمان صنایع و معادن استان قم اظهار کرد: پس از بررسی معیارها و شاخص‌های مدنظر در دو بعد اختصاصی و عمومی توسط کمیته ارزیابی استانداری، این سازمان به لحاظ کسب شاخص‌های عملکرد در بین دستگاه‌های اجرایی استان، به عنوان برترین دستگاه از نظر عملکرد سازمانی انتخاب شد.
وی افزود: این سازمان در سال 1388 از بین 53 دستگاه ارزیابی شده مقام 17 را کسب کرده بود و در سال 89 با برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف توانسته است رتبه نخست استانی را به خود اختصاص دهد و از جانب استانداری به‌عنوان نماینده و برگزیده عالی استانی به جشنواره ملی شهید رجایی معرفی شده است.
مجید آوری‌فرد افزود: در کنار شاخص‌های اختصاصی، استفاده از سیستم‌های نوین مدیریتی و توجه به نیازهای مراجعان، بهبود فرایندهای سازمانی، استقرار دولت الکترونیک، ساماندهی نیروی انسانی و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، سلامت اداری، اصلاح فرایند اداری و تمرکز زدایی، توانمندسازی آموزش فرهنگی و تخصصی منابع انسانی، تقویت توان کارشناسی و خدمات‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع از جمله اهداف و شاخص‌های ارزیابی این سازمان و زحمات همکاران بوده است.
وی در پایان همدلی و یکپارچگی کارکنان سازمان صنایع و معادن در نیل به رسالت تعیین شده را بسیار تعیین‌کننده دانست و عنوان کرد: توفیق به دست آمده و کسب رتبه برترین دستگاه به لحاظ عملکردی، ثمره همکاری و پویایی همکاران جوان و تحصیلکرده، با تاکید بر اعتلا و توسعه صنعتی استان و ترویج فرهنگ عدالت گستری،‌ مهرورزی و خدمت به بندگان خدا در نظام اداری است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول