اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ورامین:

دفاع مقدس ظرفیت‌های انقلاب اسلامی را نشان داد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ورامین دفاع مقدس را نشان‌دهنده ظرفیت‌های انقلاب نوپای اسلامی دانست.

دفاع مقدس ظرفیت‌های انقلاب اسلامی را نشان داد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اعضای ستاد هماهنگی دفاع مقدس بخش مرکزی شهرستان ورامین همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس با حضور در بیت امام جمعه ورامین با ایشان دیدار کردند.
آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی برنامه‌های پیش‌بینی شده دفاع مقدس را در خور شهرستان دانست و افزود: دفاع مقدس زمینه ساز قدرتمندی و خودکفایی ایران اسلامی بود.
وی ضمن بیان اهمیت خاطره‌گویی دفاع مقدس گفت: باید رشادت‌‌ها و دلاورمردی‌های ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی برای نسل جوان و نسل کنونی بیان شود.
امام جمعه ورامین عنوان کرد: دفاع مقدس یک حادثه عادی نبود بلکه نشان دهنده ظرفیت‌های انقلاب اسلامی به تمام جهانیان بود، نگذارید این افتخار از یادها برود، از تمام امکانات هنری برای ماندگاری این افتخار بهره برید، بنشینید و برای قرن‌های آینده برنامه‌ریزی کنید تا یاد دفاع مقدس باقی بماند.
وی ادامه داد: جنگ ما سبب شد که تمام سردمداران نظام های فاسد در مقابل اسلام احساس ذلت کنند.
محمودی گلپایگانی تصریح کرد: اگر به هشت سال دفاع مقدس رجوع کنیم غیر از عمل به قرآن و احکام الهی کاری صورت نگرفته است.
بخشدار مرکزی و رئیس ستاد هماهنگی دفاع مقدس بخش مرکزی شهرستان ورامین در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی پیرامون برنامه های بخش مرکزی در هفته دفاع مقدس ابراز امیدواری کرد برنامه‌های امسال اثرگذاری بیشتری از حیث فرهنگی در نزد افکار عمومی مردم شهرستان داشته باشد.
سید رضا طباطبایی ضمن اشاره به آثار و برکات دفاع مقدس، تحولات امروز در سطح منطقه را ناشی از دفاع مقدس مردم غیور و انقلابی ایران دانست.
رئیس اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران نیز به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس امسال پرداخت.
محمد کاشانی خاطره‌گویی راویان دفاع مقدس در مدارس و مساجد و نمازهای جمعه، برگزاری یادواره‌های متعدد به‌ویژه یادواره شهدای روحانی (طلاب)، رونمایی از آلبوم عکس والدین شهدا و آزادگان، افتتاح نمایشگاه عکس و اسناد شهدا با عنوان گنجینه شهدا، رونمایی از دو عنوان کتاب و ایجاد پنج نمایشگاه فروش کتاب را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس بیان کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول