اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت فرودگاه بین‌المللی قشم خبر داد:

راه‌اندازی خطوط پروازی قشم به کیش، یزد و کرمان

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت فرودگاه بین‌المللی قشم گفت: خطوط پرواز از منطقه آزاد قشم به کیش و استان‌های یزد و کرمان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی خطوط پروازی قشم به کیش، یزد و کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سرپرست مدیریت فرودگاه بین‌المللی قشم پیش از ظهر امروز با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: از 9 مهر ماه جاری پرواز از مسیرهای قشم به کیش و قشم به استان‌های کرمان و یزد با دو پرواز در هفته برقرار می‌شود.
ناصر رجبی افزود: پروازهای فوق در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته توسط شرکت هواپیمایی هسا انجام می‌شود که با برقراری این پروازها، آمار پروازهای هفتگی فرودگاه  به 54 پرواز در طول هفته افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به تاکید مسئولان منطقه آزاد قشم مبنی بر توسعه و افزایش پروازهای داخلی در این فرودگاه، ادامه داد: افزایش پروازها از قشم به سایر شهرهای کشور از سیاست‌های اصلی این شرکت است و به عنوان اصلی‌ترین اولویت برنامه‌های فرودگاه در دست اقدام است.
سرپرست مدیریت فرودگاه بین‌المللی قشم خاطرنشان ساخت: توسعه خطوط پرواز، علاوه بر کاهش ضعف‌ها و کمبودها، باعث تقویت ارتباطات در حوزه‌های اقتصادی، گردشگری و صنعتی بین منطقه آزاد قشم و سایر نقاط کشور می‌شود.
رجبی ظرفیت هر پرواز را 38 نفر اعلام کرد و در خصوص تعرفه بلیت این خطوط نیز افزود: تعرفه بلیت قشم به کیش به صورت یکسره 558 هزار ریال و بلیط قشم کرمان نیز 595 هزار ریال است و همچنین تعرفه بلیط مسیر قشم به یزد 740 هزار ریال محاسبه خواهد شد.
جزیره قشم از شمال‌شرقى به جزیره‌ هرمز، از شرق به جزیره‌ى لارک، از جنوب به جزیره‌ هنگام و از جنوب غربى به جزایر تنب بزرگ و کوچک و ابوموسى محدود مى‌‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول