اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گردهمایی سرداران دفاع مقدس در جهرم

خبرگزاری فارس: نخستین گردهمایی فرماندهان و سرداران دفاع مقدس در جهرم برگزار شد.

گردهمایی سرداران دفاع مقدس در جهرم
به  گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، گردهمایی فرماندهان و سرداران هشت سال دفاع مقدس سه‌شنبه شب با حضور مردم و جمعی از مسئولان نظامی و محلی این شهرستان برگزار شد.
قائم مقام لشکر المهدی (عج) در دوران دفاع مقدس در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با تبعیت از ولی فقیه برای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش کرده و به پیروزی رسیدند.
لطف‌الله یدالهی با اشاره به سخنان رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که اگر ابرقدرت‌ها عرصه را بر ما تنگ کنند عاشورا را دوباره تکرار کرده و این بار یزید کشته می‌شود.
وی بیان کرد: قدرت‌های دنیا باید بدانند که آن روزهایی که در خلیج‌فارس ناوهاشان را قرار داده و هر کاری که می‌خواستند در خاک ایران انجام می‌دادند گذشته و دیگر تکرار نمی‌شود.
یدالهی بیان داشت: خون شهیدان ما متصل به قیام جهانی امام مهدی (عج) است و رزمندگان و دلاورمردان ایران با عاشورا و نهضت حسینی پیوند خورده‌اند.
وی با بیان اینکه رزمندگان ما تنها وامدار اهل بیت (ع)، ولایت و شهدا هستند، گفت: امام (ره) بر قلب‌ها حکومت داشت و شهدای دفاع مقدس پیرو دستورات و تابع فرمایشات ایشان بودند.
قائم مقام لشکر المهدی (عج) در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امروز مکتب امام حسین (ع) به عنوان الگو در جهان مطرح است، خاطرنشان کرد: استکبار بداند که نهضت عاشورا همچنان ادامه دارد و ما منتظران ظهور امام زمان (عج) محکم و پایدار ایستاده‌ایم.
وی با اشاره به خدمات آیت‌الله سید حسین آیت‌الهی امام جمعه فقید جهرم و نقش جهادی ایشان در جبهه‌های حق علیه باطل تصریح کرد: بخش عمده تربیت شهدا و رزمندگان در جهرم به واسطه وجود آیت‌الله آیت‌الهی بود.
پخش کلیپ دفاع مقدس، شعر خوانی و اهدای لوح تقدیر به سرداران و فرماندهان دفاع مقدس از برنامه‌های این گردهمایی بود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول