اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نظرآباد:

دفاع مقدس بزرگ‌ترین دستاوردها را به همراه داشت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان نظرآباد گفت: دفاع مقدس بزرگترین دستاوردها را برای کشور به همراه داشته است.

دفاع مقدس بزرگ‌ترین دستاوردها را به همراه داشت
به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، بهمن مهدوی یگانه بعد از ظهر امروز در مراسم گشایش نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان راه بی‌پایان که در این شهرستان برپا شده است، اظهار داشت: جنگ تحمیلی هشت ساله دستاوردهای بسیار بزرگی را برای کشور داشت که از مهم‌ترین آنها استقلال و خودباوری است.
وی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان و جوانان بسیار زیادی برای دفاع از این سرزمین به جبهه‌ها رفته و مردانه در برابر دشمن مقابله کردند.
این مسئول ادامه داد: در این جنگ ایران توانست با درایت و هوشیاری تمامی دسیسه‌های دشمنان را به خودشان بازگرداند و در این صحنه موفق و پیروز شود.
مهدوی یگانه تأکید کرد: امروز باید برنامه‌های فرهنگی مدونی به منظور انتقال این دستاوردها به نسل جوان تهیه شود تا آنان با شناخت بیشتر از این دستاوردها محافظت کنند.
وی تصریح کرد: امروز جوانان و نوجوانان این کشور در میدان دیگری به جنگ با دشمن رفته‌اند،‌ لذا باید با الگو گرفتن از جوانان دوران هشت سال دفاع مقدس و با هوشیاری و ولایتمداری دشمنان را مانند همیشه شکست دهند.
فرمانده سپاه نظرآباد گفت: اگر امروز کشور توانسته به قله‌هایی بالایی از توسعه و پیشرفت برسد مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس با گذشت از جان خود از ذره ذره این خاک دفاع کرده و اجازه نداند چشم ناپاکی به خاک این سرزمین مقدس بیفتد.
مهدوی یگانه با اعلام این که برپایی این گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف خود که همانا شناساندن ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان است برساند تأکید کرد: ترویج فرهنگ دفاع و ایثار نباید به هفته دفاع مقدس خلاصه شود بلکه در تمام ایام سال باید این فرهنگ در بین جوانان و نوجوانان کشور نهادنیه شود.
وی افزود: در این نمایشگاه با به تصویر کشیدن گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان اسلام در عملیات‌های مختلف سعی شده است تا آن دوران برای نسل امروز زنده شود.
این مسئول گفت: وصایای شهدا، کتاب‌های منتشره در مورد هشت سال جنگ تحمیلی و پیام‌هایی از امام راحل و مقام معظم رهبری نیز از دیگر بخش‌های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه است.
این نمایشگاه از امروز تا آخر هفته ادامه در نظرآباد برپا است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول