اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نامه‌ای به نماینده اصفهان مطرح شد؛

احداث غیرقانونی ایستگاه مترو در حریم باشگاه کارگران

خبرگزاری فارس: جامعه کار و تولید استان اصفهان در نامه‌ای به "نیره اخوان بیطرف" نماینده مردم اصفهان در مجلس، مخالفت صریح خود را نسبت به احداث ایستگاه مترو در حریم باشگاه کارگران و بیمارستان شریعتی اعلام کرد.

احداث غیرقانونی ایستگاه مترو در حریم باشگاه کارگران
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی خانه صنعت و معدن استان اصفهان، در نامه سرگشاده‌ای که به امضا و تایید کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان، کانون هماهنگی شورای کار، مجمع نمایندگان کارگر، ‌انجمن‌های صنفی کارگران، کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان رسیده، آمده است:
در پی تصمیم مدیریت قطار شهری اصفهان مبنی بر احداث ایستگاه مترو در حریم باشگاه کارگران و بیمارستان شریعتی و پیرو جلسه مورخ یکم شهریورماه 90 معاون امور عمرانی استانداری اصفهان که در همین راستا تشکیل شده بود،‌ جامعه کار و تولید مخالفت صریح خود را با این اقدام غیرقانونی اعلام می‌کند.
در ادامه این نامه آمده است؛ باشگاه کارگران که از مراکز فرهنگی تفریحی و متعلق به کارگران شاغل و بازنشسته است و حق واگذاری در آن وجود ندارد و از طرفی نیز احداث ایستگاه مترو در جوار بیمارستان سبب ازدیاد، تردد و شلوغی در این محدوده می‌شود و موجب برهم خوردن آرامش بیماران در بیمارستان شریعتی می‌شود که این نیز برخلاف قوانین، مقررات و آیین‌نامه بیمارستان‌ها است.
در پایان نیز  چنین آمده: از سرکار عالی تقاضا داریم همسو با جامعه کار و تولید و در جهت رضایت مردم که همانا رضایت حق‌تعالی را به دنبال دارد اقدامات و پیگیری لازم را در این خصوص مبذول کند.
انتهای پیام؛/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول