اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

فرهنگ دفاع مقدس بهترین نسخه در جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان ضمن تاکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس بهترین نسخه برای مقابله با جنگ نرم دشمن است، گفت: الگو قرار دادن فرهنگ دفاع مقدس به عنوان یک ارزش و سنگری مستحکم در برابر براندازی نرم دشمن امری ضروری است.

فرهنگ دفاع مقدس بهترین نسخه در جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی صبح امروز در یادواره شهدای جهاد کشاورزی نهبندان اظهار داشت: جهادگران نیز همانند سایر رزمندگان و مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس رشادت به خرج داده و از ارزش‌های اسلامی پاسداری کردند.
وی با بیان اینکه حفر کانال و تونل و ایجاد خاکریز و سنگر توسط جهادگران در جبهه‌های حق علیه باطل یک کار ارزشمند بود، تصریح کرد: ایجاد سنگر و کانال آن هم با ماشین‌آلات بزرگ در مقابل دید دشمن جسارت و جرات می‌خواست که این امر توسط جهادگران غیور انجام می‌شد.
فرماندار نهبندان هفته دفاع مقدس و یادواره شهدا را تلنگر و تذکری برای آحاد مردم به ویژه مسئولان دانست و افزود: باید بدانیم که این انقلاب و پیروزی در دفاع مقدس به بهانه به دست نیامده بلکه برای این موفقیت‌های بزرگ جوانان زیادی را به عنوان بها پرداخت کرده‌ایم.
شرافتی ادامه داد: مسئولان و تمامی مدیران که هم اکنون دارای جایگاه و منصبی در این نظام هستند باید بدانند که این پست‌ها و میزها به برکت خون شهدا برای آنان محقق شده و باید به مردم بیش از پیش خدمت‌رسانی کنند.
وی احیای روحیه شهادت و ایثار در جامعه را از دفاع مقدس دانست و یادآور شد: این روحیات و فرهنگ‌ها در نبرد و دفاع احیا و در جامعه ماندگار شد که آن نبرد و دفاع ادامه قیام کربلای امام حسین(ع) بود.
فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه امروزه ملت باید شکرگزار نعمت جمهوری اسلامی و ولایت فقیه باشند، گفت: دفاع مقدس و خون شهیدان امروزه رسالت مسئولان و ملت را خطیرتر کرده است.
شرافتی خطاب به جهادگران مجموعه جهاد کشاورزی نهبندان اظهار داشت: تلاش شما در سال جهاد اقتصادی برای مردم محروم منطقه و کمک به تقویت معیشت کشاورزان و دامداران شهرستان بهترین کاری است که شما جهادگران باید برای خدمت‌رسانی به مردم انجام دهید.
وی تصریح کرد: جهاد سازندگی در زمان سابق و جهاد کشاورزی در این برهه از زمان در حقیقت هر دو یک ماموریت داشته و دارند که آن نیز خدمت‌رسانی به جامعه هدف و کمک به وضعیت اقتصادی کشور است و باید بدانیم که رسالت جهاد کشاورزی امروز از جهاد سازندگی سابق سنگین‌تر است.
فرماندار نهبندان افزود: جهاد در راه خدا روحیه جهادی و خدایی می خواهد که شهیدان، ایثارگران و جانبازان دارای این روحیات بودند و امروزه آحاد ملت با تبعیت محض از رهبری باید راه شهدا را برای اعتلای نظام اسلامی ادامه دهند.
شرافتی با بیان اینکه دشمن از دیرباز برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی دسیسه‌ها و نقشه‌های فراوانی از جمله جنگ هشت ساله را داشته است، گفت: اما دشمن هم‌اکنون برای ضربه زدن به نظام از راه رویارویی فیزیکی و جنگ سخت وارد عمل نمی‌شود بلکه جنگ نرم و فرهنگی را تدارک دیده است.
وی ادامه داد: این جنگ بیشتر با مسائل فکری، فرهنگی و اعتقادی ملت سر و کار دارد که از این طریق می‌خواهد به راحتی و بدون هیچ درگیری فیزیکی نظام را از داخل فرو بریزد.
فرماندار نهبندان فرهنگ دفاع مقدس را بهترین نسخه برای مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد و یادآور شد: الگو قرار دادن فرهنگ دفاع مقدس به عنوان یک ارزش و سنگری مستحکم در برابر براندازی نرم دشمن امری ضروری است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول