اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست سال جاری صورت گرفت؛

رسیدگی به 1400 پرونده در تعزیرات کاشان‌

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعزیرات شهرستان کاشان از رسیدگی به یک‌هزار و 400 فقره پرونده در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

رسیدگی به 1400 پرونده در تعزیرات کاشان‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سعید بلانی‌زاده  ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد:‌ از مجموع یک‌هزار و400 فقره پرونده رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان تعداد یک‌هزار و 300 پرونده مختومه و منجر به صدور حکم شده‌ است.
وی بیان کرد: از مجموع یک‌هزار و 400 فقره پرونده رسیدگی شده، 460 فقره پرونده تخلفات بهداشتی، دارویی و درمانی‌، 900 فقره پرونده تخلفات اقتصادی، کالا و خدمات و 40 فقره پرونده قاچاق کالا بوده ‌است.
بلانی‌زاده جریمه نقدی یک‌هزار و 300 پرونده مختومه شده در تعزیرات حکومتی را بالغ بر 3 میلیارد و 686 میلیون ریال جزای نقدی اعلام کرد و گفت: از این مبلغ یک میلیارد و 220 میلیون ریال مربوط به تخلفات بخش کالا و خدمات، 2 میلیارد و 300 میلیون ریال در بخش پرونده‌های قاچاق کالا و 163میلیون ریال آن مربوط به تخلفات بخش بهداشت، دارو و درمان بوده ‌است.
وی همچنین ارزش ریالی کالاهای قاچاق ضبط شده به نفع دولت را بالغ بر یک میلیارد و 153 میلیون ریال عنوان کرد.
‌رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان افزود: محکومین پرونده‌ها علاوه بر جریمه نقدی احکامی نظیر حکم تعطیلی، لغو پروانه و مصادره کالاهای قاچاق و غیر‌بهداشتی نیز برای آنان صادر شده‌ است.
بلانی‌زاده پرونده کالای قاچاق لوازم بهداشتی ساختمانی کشف شده به ارزش 750 میلیون ریال در شش ماهه نخست امسال را شاخص‌ترین پرونده در این مدت ذکر ‌و تصریح کرد: چهار نفر متهم این پرونده علاوه بر ضبط کالای کشف شده به یک میلیارد و 500 میلیون تومان جزای نقدی نیز محکوم شدند.
وی افزود: از چهار متهم این پرونده که همگی غیر بومی هستند دو نفر محکوم، یک نفر تبرئه و پرونده متهم دیگر مفتوح است. 
بلانی‌زاده همچنین از اجرای 25 گشت بازرسی مشترک با همراهی دستگاه‌های نظارتی شهرستان  کاشان خبر داد و گفت: در این طرح‌ها، از 116 واحد صنفی، آموزشی، تولیدی، حمل و نقل، دفاتر بیمه و... در سطح شهرستان بازرسی به‌ عمل آمده‌ است.
وی همچنین اجرای طرح‌های مشترک نظارتی ویژه نوروز، در موسم گل و گلاب، ماه مبارک رمضان و بازگشایی مدارس و نیز طرح ویژه نظارتی مراسم سنتی مذهبی قالیشویان مشهد اردهال کاشان با همراهی دستگاه‌های نظارتی شهرستان کاشان را از دیگر اقدامات انجام شده توسط تعزیرات کاشان در شش ماهه اول سال جاری نام برد.
رئیس اداره تعزیرات و دبیر کمیسیون کالای قاچاق شهرستان کاشان شهرستان کاشان، رسیدگی به هنگام و به روز پرونده‌ها توسط تعزیرات حکومتی را در راستای تحقق سال جهاد اقتصادی دانست.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول